kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna "DPi" <info@astela.lt> wrote in message news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net... > ooo zmogus profesionaliai aprase!!! > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net... >> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau >> (tikiuosi autorius nesupyks): >> >> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta >> ir >> turesi. momentai: >> >> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish >> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so. >> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio >> arba >> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta atkreipti >> demesi. >> >> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet >> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas >> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau >> nebemontavo. >> >> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis >> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas >> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu >> tasku. >> pakeitus problema nesikartoja. >> >> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is >> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija >> >> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau >> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras >> naujienas: >> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant >> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu >> remontas >> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu >> kontaktu >> reikia kreiptis cia: >> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 >> >> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai >> uzsisakyti >> galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija >> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, >> nuoroda >> yra cia: >> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , >> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera >> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga >> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni apie >> 25 >> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. >> >> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai uztenka >> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is >> galingesniu >> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo >> toki >> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu >> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". >> >> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir >> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip >> megstantis >> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma >> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti >> be >> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo. >> >> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant >> toks >> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >> bet... >> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas >> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, >> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir >> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. >> dabar >> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas >> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo >> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas >> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa w211 >> su >> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). >> >> pasiskaitymui kruva linku yra cia >> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . >> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir >> naudingos medziagos. > > >