Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: VNS
Data: 2011-09-13 10:32:19
kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna

"DPi" <info@astela.lt> wrote in message 
news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau 
>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>
>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta 
>> ir
>> turesi. momentai:
>>
>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so.
>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio 
>> arba
>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta atkreipti
>> demesi.
>>
>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet
>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas
>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau
>> nebemontavo.
>>
>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu 
>> tasku.
>> pakeitus problema nesikartoja.
>>
>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is
>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>
>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau
>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras 
>> naujienas:
>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu 
>> remontas
>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu 
>> kontaktu
>> reikia kreiptis cia:
>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>
>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai 
>> uzsisakyti
>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija
>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, 
>> nuoroda
>> yra cia:
>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera
>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga
>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni apie 
>> 25
>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>
>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai uztenka
>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is 
>> galingesniu
>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo 
>> toki
>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>
>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir
>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip 
>> megstantis
>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma
>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti 
>> be
>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo.
>>
>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant 
>> toks
>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), 
>> bet...
>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. 
>> dabar
>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas
>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa w211 
>> su
>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>
>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
>> naudingos medziagos.
>
>
>