Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: Exo
Data: 2011-09-13 11:53:26
Auto valdiškas taip kad buvo px, bet kairės pusės lempute(o taip avensiui tai gedimas ir nemenkas pasirodo) teko pakeisti!

Exo

 
"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4n3ru$v1h$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir ar gedo kas nors?
> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
> news:j4n3mo$uqq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Patikėk ne... aš su tuo trantu pusmetį atvažinėjau neduok dieve mersui 
>> avensio koNfortas :)
>>
>> Exo
>>
>>
>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4n2mq$tac$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai dar eskvairas nieko nerashe apie komforto iranga. Imho nebus ish 
>>> Avensis
>>> permesta?
>>>
>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>> news:j4n238$scu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet...
>>>>
>>>> Exo
>>>>
>>>>
>>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> parasyk, paziuresiu ar uzpis
>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>> news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad
>>>>>> užsi3,14um skaityt :)))
>>>>>>
>>>>>> Exo
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna
>>>>>>>
>>>>>>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message
>>>>>>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>>>>>>>>
>>>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>>>>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek
>>>>>>>>> seniau
>>>>>>>>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka 
>>>>>>>>> nusipirksi,
>>>>>>>>> ta
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> turesi. momentai:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", 
>>>>>>>>> tobish
>>>>>>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas 
>>>>>>>>> so
>>>>>>>>> so.
>>>>>>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant
>>>>>>>>> zvyrkelio
>>>>>>>>> arba
>>>>>>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta
>>>>>>>>> atkreipti
>>>>>>>>> demesi.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus,
>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai
>>>>>>>>> (keiciamas
>>>>>>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir
>>>>>>>>> veliau
>>>>>>>>> nebemontavo.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>>>>>>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, 
>>>>>>>>> nemokamas
>>>>>>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu 
>>>>>>>>> plastikiniu
>>>>>>>>> tasku.
>>>>>>>>> pakeitus problema nesikartoja.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei 
>>>>>>>>> pirksi
>>>>>>>>> is
>>>>>>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas 
>>>>>>>>> airmaticas
>>>>>>>>> jau
>>>>>>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras
>>>>>>>>> naujienas:
>>>>>>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>>>>>>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu
>>>>>>>>> remontas
>>>>>>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu
>>>>>>>>> kontaktu
>>>>>>>>> reikia kreiptis cia:
>>>>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai
>>>>>>>>> uzsisakyti
>>>>>>>>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera
>>>>>>>>> komplektacija
>>>>>>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a,
>>>>>>>>> nuoroda
>>>>>>>>> yra cia:
>>>>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>>>>>>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas
>>>>>>>>> nera
>>>>>>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama
>>>>>>>>> paslauga
>>>>>>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai 
>>>>>>>>> zemesni
>>>>>>>>> apie
>>>>>>>>> 25
>>>>>>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai
>>>>>>>>> uztenka
>>>>>>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is
>>>>>>>>> galingesniu
>>>>>>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris
>>>>>>>>> turejo
>>>>>>>>> toki
>>>>>>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>>>>>>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 
>>>>>>>>> 280cdi
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip
>>>>>>>>> megstantis
>>>>>>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai
>>>>>>>>> nuzudoma
>>>>>>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu
>>>>>>>>> skambeti
>>>>>>>>> be
>>>>>>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar
>>>>>>>>> neislindo.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0,
>>>>>>>>> vaziuojant
>>>>>>>>> toks
>>>>>>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste),
>>>>>>>>> bet...
>>>>>>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>>>>>>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios 
>>>>>>>>> praradimas,
>>>>>>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>>>>>>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip
>>>>>>>>> galejo.
>>>>>>>>> dabar
>>>>>>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis
>>>>>>>>> sansas
>>>>>>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>>>>>>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 
>>>>>>>>> priskiriamas
>>>>>>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski 
>>>>>>>>> (tiesa
>>>>>>>>> w211
>>>>>>>>> su
>>>>>>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>>>>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>>>>>>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra 
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> naudingos medziagos.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>