tai kad ta lagunai iki merso dar toli :D "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net... > kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna > > "DPi" <info@astela.lt> wrote in message > news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net... >> ooo zmogus profesionaliai aprase!!! >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau >>> (tikiuosi autorius nesupyks): >>> >>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta >>> ir >>> turesi. momentai: >>> >>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish >>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so. >>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio >>> arba >>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta >>> atkreipti >>> demesi. >>> >>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet >>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas >>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir >>> veliau >>> nebemontavo. >>> >>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis >>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas >>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu >>> tasku. >>> pakeitus problema nesikartoja. >>> >>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is >>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija >>> >>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau >>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras >>> naujienas: >>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant >>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu >>> remontas >>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu >>> kontaktu >>> reikia kreiptis cia: >>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 >>> >>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai >>> uzsisakyti >>> galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija >>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, >>> nuoroda >>> yra cia: >>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , >>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera >>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga >>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni >>> apie 25 >>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. >>> >>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai >>> uztenka >>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is >>> galingesniu >>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo >>> toki >>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu >>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". >>> >>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir >>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip >>> megstantis >>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma >>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti >>> be >>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo. >>> >>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant >>> toks >>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >>> bet... >>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas >>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, >>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir >>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. >>> dabar >>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas >>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo >>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas >>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa >>> w211 su >>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). >>> >>> pasiskaitymui kruva linku yra cia >>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . >>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir >>> naudingos medziagos. >> >> >> > >