itariu jo. Ten kazhkokie apipelije Lagunos kontaktai tikrai nublanksta, pries MB pavaru dezes ausinima ar kiaura kolektoriu... "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:j4n180$r21$1@trimpas.omnitel.net... > tai kad ta lagunai iki merso dar toli :D > > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net... >> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna >> >> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message >> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net... >>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!! >>> >>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau >>>> (tikiuosi autorius nesupyks): >>>> >>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta >>>> ir >>>> turesi. momentai: >>>> >>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish >>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so >>>> so. >>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio >>>> arba >>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta >>>> atkreipti >>>> demesi. >>>> >>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet >>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai >>>> (keiciamas >>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir >>>> veliau >>>> nebemontavo. >>>> >>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis >>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas >>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu >>>> tasku. >>>> pakeitus problema nesikartoja. >>>> >>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is >>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija >>>> >>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas >>>> jau >>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras >>>> naujienas: >>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant >>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu >>>> remontas >>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu >>>> kontaktu >>>> reikia kreiptis cia: >>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 >>>> >>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai >>>> uzsisakyti >>>> galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera >>>> komplektacija >>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, >>>> nuoroda >>>> yra cia: >>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , >>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera >>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga >>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni >>>> apie 25 >>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. >>>> >>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai >>>> uztenka >>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is >>>> galingesniu >>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo >>>> toki >>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu >>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". >>>> >>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir >>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip >>>> megstantis >>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma >>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu >>>> skambeti be >>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar >>>> neislindo. >>>> >>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant >>>> toks >>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >>>> bet... >>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas >>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, >>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir >>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. >>>> dabar >>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas >>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo >>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas >>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa >>>> w211 su >>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). >>>> >>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia >>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . >>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir >>>> naudingos medziagos. >>> >>> >>> >> >> > > >