Tai dar eskvairas nieko nerashe apie komforto iranga. Imho nebus ish Avensis permesta? "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message news:j4n238$scu$1@trimpas.omnitel.net... > ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet... > > Exo > > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net... >> parasyk, paziuresiu ar uzpis >> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >> news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad >>> užsi3,14um skaityt :))) >>> >>> Exo >>> >>> >>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna >>>> >>>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message >>>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!! >>>>> >>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek >>>>>> seniau >>>>>> (tikiuosi autorius nesupyks): >>>>>> >>>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, >>>>>> ta >>>>>> ir >>>>>> turesi. momentai: >>>>>> >>>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish >>>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so >>>>>> so. >>>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant >>>>>> zvyrkelio >>>>>> arba >>>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta >>>>>> atkreipti >>>>>> demesi. >>>>>> >>>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, >>>>>> bet >>>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai >>>>>> (keiciamas >>>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir >>>>>> veliau >>>>>> nebemontavo. >>>>>> >>>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis >>>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas >>>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu >>>>>> tasku. >>>>>> pakeitus problema nesikartoja. >>>>>> >>>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi >>>>>> is >>>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija >>>>>> >>>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas >>>>>> jau >>>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras >>>>>> naujienas: >>>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant >>>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu >>>>>> remontas >>>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu >>>>>> kontaktu >>>>>> reikia kreiptis cia: >>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 >>>>>> >>>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai >>>>>> uzsisakyti >>>>>> galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera >>>>>> komplektacija >>>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, >>>>>> nuoroda >>>>>> yra cia: >>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , >>>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas >>>>>> nera >>>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama >>>>>> paslauga >>>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni >>>>>> apie >>>>>> 25 >>>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. >>>>>> >>>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai >>>>>> uztenka >>>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is >>>>>> galingesniu >>>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris >>>>>> turejo >>>>>> toki >>>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu >>>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". >>>>>> >>>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi >>>>>> ir >>>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip >>>>>> megstantis >>>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai >>>>>> nuzudoma >>>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu >>>>>> skambeti >>>>>> be >>>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar >>>>>> neislindo. >>>>>> >>>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, >>>>>> vaziuojant >>>>>> toks >>>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >>>>>> bet... >>>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas >>>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, >>>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir >>>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip >>>>>> galejo. >>>>>> dabar >>>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis >>>>>> sansas >>>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo >>>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas >>>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa >>>>>> w211 >>>>>> su >>>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). >>>>>> >>>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia >>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . >>>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir >>>>>> naudingos medziagos. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>