Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: VNS
Data: 2011-09-13 11:02:34
Tai dar eskvairas nieko nerashe apie komforto iranga. Imho nebus ish Avensis 
permesta?

"Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
news:j4n238$scu$1@trimpas.omnitel.net...
> ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet...
>
> Exo
>
>
> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
> news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net...
>> parasyk, paziuresiu ar uzpis
>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>> news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad
>>> užsi3,14um skaityt :)))
>>>
>>> Exo
>>>
>>>
>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message
>>> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna
>>>>
>>>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message
>>>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>>>>>
>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek 
>>>>>> seniau
>>>>>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>>>>>
>>>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, 
>>>>>> ta
>>>>>> ir
>>>>>> turesi. momentai:
>>>>>>
>>>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
>>>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so
>>>>>> so.
>>>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant 
>>>>>> zvyrkelio
>>>>>> arba
>>>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta
>>>>>> atkreipti
>>>>>> demesi.
>>>>>>
>>>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, 
>>>>>> bet
>>>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai
>>>>>> (keiciamas
>>>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir
>>>>>> veliau
>>>>>> nebemontavo.
>>>>>>
>>>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>>>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
>>>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu
>>>>>> tasku.
>>>>>> pakeitus problema nesikartoja.
>>>>>>
>>>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi 
>>>>>> is
>>>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>>>>>
>>>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas
>>>>>> jau
>>>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras
>>>>>> naujienas:
>>>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>>>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu
>>>>>> remontas
>>>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu
>>>>>> kontaktu
>>>>>> reikia kreiptis cia:
>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>>>>>
>>>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai
>>>>>> uzsisakyti
>>>>>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera
>>>>>> komplektacija
>>>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a,
>>>>>> nuoroda
>>>>>> yra cia:
>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>>>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas 
>>>>>> nera
>>>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama 
>>>>>> paslauga
>>>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni
>>>>>> apie
>>>>>> 25
>>>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>>>>>
>>>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai
>>>>>> uztenka
>>>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is
>>>>>> galingesniu
>>>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris 
>>>>>> turejo
>>>>>> toki
>>>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>>>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>>>>>
>>>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi 
>>>>>> ir
>>>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip
>>>>>> megstantis
>>>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai 
>>>>>> nuzudoma
>>>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu
>>>>>> skambeti
>>>>>> be
>>>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar
>>>>>> neislindo.
>>>>>>
>>>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, 
>>>>>> vaziuojant
>>>>>> toks
>>>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste),
>>>>>> bet...
>>>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>>>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
>>>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>>>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip 
>>>>>> galejo.
>>>>>> dabar
>>>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis 
>>>>>> sansas
>>>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>>>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
>>>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa
>>>>>> w211
>>>>>> su
>>>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>>>>>
>>>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>>>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
>>>>>> naudingos medziagos.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>