Patikėk ne... aš su tuo trantu pusmetį atvažinėjau neduok dieve mersui avensio koNfortas :) Exo "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4n2mq$tac$1@trimpas.omnitel.net... > Tai dar eskvairas nieko nerashe apie komforto iranga. Imho nebus ish Avensis > permesta? > > "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message > news:j4n238$scu$1@trimpas.omnitel.net... >> ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet... >> >> Exo >> >> >> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >> news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net... >>> parasyk, paziuresiu ar uzpis >>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>> news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad >>>> užsi3,14um skaityt :))) >>>> >>>> Exo >>>> >>>> >>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>>> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna >>>>> >>>>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message >>>>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!! >>>>>> >>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek >>>>>>> seniau >>>>>>> (tikiuosi autorius nesupyks): >>>>>>> >>>>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, >>>>>>> ta >>>>>>> ir >>>>>>> turesi. momentai: >>>>>>> >>>>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish >>>>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so >>>>>>> so. >>>>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant >>>>>>> zvyrkelio >>>>>>> arba >>>>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta >>>>>>> atkreipti >>>>>>> demesi. >>>>>>> >>>>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, >>>>>>> bet >>>>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai >>>>>>> (keiciamas >>>>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir >>>>>>> veliau >>>>>>> nebemontavo. >>>>>>> >>>>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis >>>>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas >>>>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu >>>>>>> tasku. >>>>>>> pakeitus problema nesikartoja. >>>>>>> >>>>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi >>>>>>> is >>>>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija >>>>>>> >>>>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas >>>>>>> jau >>>>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras >>>>>>> naujienas: >>>>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant >>>>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu >>>>>>> remontas >>>>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu >>>>>>> kontaktu >>>>>>> reikia kreiptis cia: >>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 >>>>>>> >>>>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai >>>>>>> uzsisakyti >>>>>>> galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera >>>>>>> komplektacija >>>>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, >>>>>>> nuoroda >>>>>>> yra cia: >>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , >>>>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas >>>>>>> nera >>>>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama >>>>>>> paslauga >>>>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni >>>>>>> apie >>>>>>> 25 >>>>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. >>>>>>> >>>>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai >>>>>>> uztenka >>>>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is >>>>>>> galingesniu >>>>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris >>>>>>> turejo >>>>>>> toki >>>>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu >>>>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". >>>>>>> >>>>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi >>>>>>> ir >>>>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip >>>>>>> megstantis >>>>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai >>>>>>> nuzudoma >>>>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu >>>>>>> skambeti >>>>>>> be >>>>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar >>>>>>> neislindo. >>>>>>> >>>>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, >>>>>>> vaziuojant >>>>>>> toks >>>>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >>>>>>> bet... >>>>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas >>>>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, >>>>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir >>>>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip >>>>>>> galejo. >>>>>>> dabar >>>>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis >>>>>>> sansas >>>>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo >>>>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas >>>>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa >>>>>>> w211 >>>>>>> su >>>>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). >>>>>>> >>>>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia >>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . >>>>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir >>>>>>> naudingos medziagos. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >