Tema: Re: Mercedess E-class nuo 2004 karavanas - i ka kreipti demesi
Autorius: Exo
Data: 2011-09-13 11:19:36
Patikėk ne... aš su tuo trantu pusmetį atvažinėjau neduok dieve mersui avensio koNfortas :)

Exo


"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4n2mq$tac$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai dar eskvairas nieko nerashe apie komforto iranga. Imho nebus ish Avensis 
> permesta?
> 
> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
> news:j4n238$scu$1@trimpas.omnitel.net...
>> ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet...
>>
>> Exo
>>
>>
>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> parasyk, paziuresiu ar uzpis
>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>> news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad
>>>> užsi3,14um skaityt :)))
>>>>
>>>> Exo
>>>>
>>>>
>>>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna
>>>>>
>>>>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message
>>>>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!!
>>>>>>
>>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek 
>>>>>>> seniau
>>>>>>> (tikiuosi autorius nesupyks):
>>>>>>>
>>>>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, 
>>>>>>> ta
>>>>>>> ir
>>>>>>> turesi. momentai:
>>>>>>>
>>>>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish
>>>>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so
>>>>>>> so.
>>>>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant 
>>>>>>> zvyrkelio
>>>>>>> arba
>>>>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta
>>>>>>> atkreipti
>>>>>>> demesi.
>>>>>>>
>>>>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, 
>>>>>>> bet
>>>>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai
>>>>>>> (keiciamas
>>>>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir
>>>>>>> veliau
>>>>>>> nebemontavo.
>>>>>>>
>>>>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis
>>>>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas
>>>>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu
>>>>>>> tasku.
>>>>>>> pakeitus problema nesikartoja.
>>>>>>>
>>>>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi 
>>>>>>> is
>>>>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija
>>>>>>>
>>>>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas
>>>>>>> jau
>>>>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras
>>>>>>> naujienas:
>>>>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant
>>>>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu
>>>>>>> remontas
>>>>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu
>>>>>>> kontaktu
>>>>>>> reikia kreiptis cia:
>>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568
>>>>>>>
>>>>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai
>>>>>>> uzsisakyti
>>>>>>> galima bet ka  zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera
>>>>>>> komplektacija
>>>>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a,
>>>>>>> nuoroda
>>>>>>> yra cia:
>>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 ,
>>>>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas 
>>>>>>> nera
>>>>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama 
>>>>>>> paslauga
>>>>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni
>>>>>>> apie
>>>>>>> 25
>>>>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.
>>>>>>>
>>>>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai
>>>>>>> uztenka
>>>>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is
>>>>>>> galingesniu
>>>>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris 
>>>>>>> turejo
>>>>>>> toki
>>>>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu
>>>>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".
>>>>>>>
>>>>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi 
>>>>>>> ir
>>>>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip
>>>>>>> megstantis
>>>>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai 
>>>>>>> nuzudoma
>>>>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu
>>>>>>> skambeti
>>>>>>> be
>>>>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar
>>>>>>> neislindo.
>>>>>>>
>>>>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, 
>>>>>>> vaziuojant
>>>>>>> toks
>>>>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste),
>>>>>>> bet...
>>>>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas
>>>>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas,
>>>>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir
>>>>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip 
>>>>>>> galejo.
>>>>>>> dabar
>>>>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis 
>>>>>>> sansas
>>>>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo
>>>>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas
>>>>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa
>>>>>>> w211
>>>>>>> su
>>>>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).
>>>>>>>
>>>>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia
>>>>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 .
>>>>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir
>>>>>>> naudingos medziagos.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>