ne nu aš sutinku, jis nėra trumpas ir paprastas bet... Exo "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message news:j4n1hs$rhv$1@trimpas.omnitel.net... > parasyk, paziuresiu ar uzpis > "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message > news:j4n1ee$rci$1@trimpas.omnitel.net... >> Ple žinok jei apie laguna tokio lygio postą parašyt... tai bijau kad >> užsi3,14um skaityt :))) >> >> Exo >> >> >> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >> news:j4n0u2$qf2$1@trimpas.omnitel.net... >>> kraupu skaityt, rasho kaip apie kokia Laguna >>> >>> "DPi" <info@astela.lt> wrote in message >>> news:j4n0m9$q0j$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ooo zmogus profesionaliai aprase!!! >>>> >>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>> news:j4n0hk$plf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Papostinsiu esquires atsakyma i mano klausima ta pacia tema kiek seniau >>>>> (tikiuosi autorius nesupyks): >>>>> >>>>> siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta >>>>> ir >>>>> turesi. momentai: >>>>> >>>>> 1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish >>>>> amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so >>>>> so. >>>>> neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio >>>>> arba >>>>> trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta >>>>> atkreipti >>>>> demesi. >>>>> >>>>> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet >>>>> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai >>>>> (keiciamas >>>>> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir >>>>> veliau >>>>> nebemontavo. >>>>> >>>>> 3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis >>>>> patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas >>>>> radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu >>>>> tasku. >>>>> pakeitus problema nesikartoja. >>>>> >>>>> 4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is >>>>> kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija >>>>> >>>>> 5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas >>>>> jau >>>>> brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras >>>>> naujienas: >>>>> 1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant >>>>> iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu >>>>> remontas >>>>> atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu >>>>> kontaktu >>>>> reikia kreiptis cia: >>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568 >>>>> >>>>> 6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai >>>>> uzsisakyti >>>>> galima bet ka zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera >>>>> komplektacija >>>>> jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, >>>>> nuoroda >>>>> yra cia: >>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , >>>>> labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera >>>>> savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga >>>>> susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni >>>>> apie >>>>> 25 >>>>> mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni. >>>>> >>>>> jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai >>>>> uztenka >>>>> (kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is >>>>> galingesniu >>>>> dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo >>>>> toki >>>>> visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu >>>>> kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais". >>>>> >>>>> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir >>>>> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip >>>>> megstantis >>>>> sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma >>>>> turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu >>>>> skambeti >>>>> be >>>>> jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar >>>>> neislindo. >>>>> >>>>> dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant >>>>> toks >>>>> ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >>>>> bet... >>>>> toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas >>>>> nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, >>>>> nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir >>>>> pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. >>>>> dabar >>>>> priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas >>>>> uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo >>>>> siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas >>>>> "rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa >>>>> w211 >>>>> su >>>>> juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220). >>>>> >>>>> pasiskaitymui kruva linku yra cia >>>>> http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . >>>>> aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir >>>>> naudingos medziagos. >>>> >>>> >>>> >>> >>> > >