Jei po raudonos iškart žalia, tai pusė vairuotojų apskritai nespės net pavaros įsijungt per žalios ciklą. Pasižiūrėkit kas dabar darosi su mechanine tauta - ...raudona, geltona, žalia, sekundė, kita, tada jau žiūrėk pradeda grabalioti už pavarų lazdos, pergazuoja, atleidžia sankabą ir palengva pradeda judėti. Dėl mirksėjimo, papildoma informacija visada duoda tik naudos, sumažina kuro išlaidas, bei netikėtumo atvejus. Jei iš tolo pamatai kad mirksim jau nebegazuoji riedi laisvai iki sankryžos ir išvengi staigaus stabdymo (jei koks galvijas neaplenkia gazuodamas link raudonos ir staigiai stabdydamas, nes "nepastebėjo" nei mirksėjimo, nei geltonos). 2012.02.17 01:47, homo erectus rašė: > On Thu, 16 Feb 2012 23:00:11 +0000 (UTC), padugne wrote: >> Kitaip tariant, nx tas mirksejimas, zalia-geltona-raudona ir basta. Zalia >> visi vaziuoja, geltona - stabdo jei gali, raudona - draudziama. > > Būtent. Vakarų pasaulyje taip ir daroma: baudžiami įvažiavę į sankryžą > degant raudonai šviesai, o ne geltonai. > > Lietuvoje geltona traktuojama lygiai taip pat kaip raudoma, kaip jau kažkas > rašė - jos iš esmės galėtų ir nebūti. > > Mano nuomone visiškai užtektų tokio šviesoforo ciklo: > žalia -> geltona -> raudona -> žalia. Tuo labiau, kad šviesoforų statymo > taisyklėse netgi numatyta, kad geltonos trukmė priklauso nuo leidžiamo > greičio gatvėje.