Tema: Re: opel insignia +-
Autorius: nekas
Data: 2012-10-24 12:28:38
Nededu as nei pliuso nei minuso.
Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta 
islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau 
remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul sprendzia. 
Visos lazdos paprastai turi du galus...

"Sennat"  wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net...

Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz sunkuma
masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine?

"nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message
news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net...
> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu 
> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku pasakyti.
> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais priekiniais 
> ratais.
> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir 
> trumpu/ilgu asistai  is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys 
> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas sako, 
> kad viskas cia ok.
>
> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu 
> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti. Imho 
> 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu 
> universalas+automatas...
>
>
> "aspats"  wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2.0 dyzeline.
>
> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses?
>
> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel?