Tema: Re: opel insignia +-
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-10-24 12:42:42
o galima eilinį kartą sužinot, kuo aliuminė važiuoklė blogiau už 
geležinę? Su sąlyga, jei abiem atvejais šarnyrai kečiami tik keičiant 
visą svirtį?

On 2012.10.24 11:28, nekas wrote:
> Nededu as nei pliuso nei minuso.
> Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta
> islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau
> remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul
> sprendzia. Visos lazdos paprastai turi du galus...
>
> "Sennat"  wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz sunkuma
> masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine?
>
> "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message
> news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu
>> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku pasakyti.
>> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais
>> priekiniais ratais.
>> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir
>> trumpu/ilgu asistai  is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys
>> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas
>> sako, kad viskas cia ok.
>>
>> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu
>> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti.
>> Imho 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu
>> universalas+automatas...
>>
>>
>> "aspats"  wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2.0 dyzeline.
>>
>> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses?
>>
>> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel?
>