o galima eilinį kartą sužinot, kuo aliuminė važiuoklė blogiau už geležinę? Su sąlyga, jei abiem atvejais šarnyrai kečiami tik keičiant visą svirtį? On 2012.10.24 11:28, nekas wrote: > Nededu as nei pliuso nei minuso. > Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta > islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau > remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul > sprendzia. Visos lazdos paprastai turi du galus... > > "Sennat" wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net... > > Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz sunkuma > masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine? > > "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message > news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net... >> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu >> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku pasakyti. >> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais >> priekiniais ratais. >> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir >> trumpu/ilgu asistai is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys >> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas >> sako, kad viskas cia ok. >> >> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu >> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti. >> Imho 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu >> universalas+automatas... >> >> >> "aspats" wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2.0 dyzeline. >> >> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses? >> >> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel? >