Tema: Re: opel insignia +-
Autorius: Pi.
Data: 2012-10-24 12:33:52
o insignijos nuo 2000 ejo jau?

"nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message 
news:k688rm$mq9$1@trimpas.omnitel.net...
> Nededu as nei pliuso nei minuso.
> Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta 
> islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau 
> remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul sprendzia. 
> Visos lazdos paprastai turi du galus...
>
> "Sennat"  wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz sunkuma
> masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine?
>
> "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message
> news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu 
>> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku pasakyti.
>> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais 
>> priekiniais ratais.
>> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir 
>> trumpu/ilgu asistai  is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys 
>> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas sako, 
>> kad viskas cia ok.
>>
>> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu 
>> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti. Imho 
>> 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu 
>> universalas+automatas...
>>
>>
>> "aspats"  wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2.0 dyzeline.
>>
>> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses?
>>
>> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel?
>