Tema: Re: opel insignia +-
Autorius: nekas
Data: 2012-10-24 14:55:31
Nesigincyju kas geriau ir kas blogiau, o kas su kuo kartu ir kas atskirai 
keiciasi irgi nezinau.

Bet, mastant logiskai, jeigu kazkuris gamintojas "lengvino" savo automobili 
ir sutaupe kelis simtus kg - tai visa tai visa turi ir pliusu ir minusu:

Pliusai:
1. Mazesnes kuro sanaudos
2. Geresnis stabilumas, svorio pasiskirstymas, svorio centras
3. You name it

Minusai:
1. Brangesnes medziagos/detales
2. Sudetingesni mazgai/aptarnavimas
3. Gal tiesiog brangesnis pats automobilis, nes daugiau darbo ideta viska 
kuriant, inzinieriai ilgiau sedejo galvodami kaip sutaupyti po kelis simtus 
gramu ant kiekvienos detales - tai irgi turi atsipirkti
4. ...

Tai kaip visa tai vertinsim yra kiekvieno asmeninis reikalas, todel taip 
imti ir grieztai sakyti, kad tai yra blogiau, arba geriau - yra siek tiek 
per primityvu, imho.

O dar kitaip tariant, kas koki automobili turi - tas taip ir bando 
pateisinti savo pasirinkima. Vienas aiskins, kad jam bus pigiau kazka 
remontuoti, kitas aiskins, kad su lengvesne auto sutaupys kurui tiek, kad 
viskas atsipirks. Tai kam cia dabar bandyt gincytis? :)



"Dainiushas"  wrote in message news:k689m0$ntg$1@trimpas.omnitel.net...

o galima eilinį kartą sužinot, kuo aliuminė važiuoklė blogiau už
geležinę? Su sąlyga, jei abiem atvejais šarnyrai kečiami tik keičiant
visą svirtį?

On 2012.10.24 11:28, nekas wrote:
> Nededu as nei pliuso nei minuso.
> Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta
> islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau
> remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul
> sprendzia. Visos lazdos paprastai turi du galus...
>
> "Sennat"  wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz sunkuma
> masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine?
>
> "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message
> news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu
>> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku pasakyti.
>> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais
>> priekiniais ratais.
>> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir
>> trumpu/ilgu asistai  is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys
>> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas
>> sako, kad viskas cia ok.
>>
>> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu
>> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti.
>> Imho 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu
>> universalas+automatas...
>>
>>
>> "aspats"  wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2.0 dyzeline.
>>
>> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses?
>>
>> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel?
>