Tema: Re: opel insignia +-
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2012-10-25 11:06:50
nu ka zinau, kazko tokio vaziuojant nepastebejau.
meto normaliai. automatu anksciau neturejes tai negaliu su kazkuo 
lyginti. Meto svelniai, smugiu ar kazkokiu garsu nepastebejau.
tiesa savo pastoviam marsrute yra pora vietu kur net labai kaip uzpisa
automatas.
kaune vaziuojant silainiuose nuo taubuciu puses ant sviesaforo i kaire 
nuo kalno. Pradejus vaziuoti is vietos visa sankryza pirmu begiu 
pravaziuoja, ir net jau pradejus nuo kalniuko vaziuot begio nesugeba 
permesti. Variklis rekia, begio nemeta. ir sita vieta pastebejau 
pastoviai masina taip elgiasi.

On 10/25/12 9:02 AM, Andrej wrote:
> o kaip pats automato darbas?
>
> "trint" <"nulistrysdu(trint)"@gmail.com> wrote in message news:k68mvu$91q$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pusmeti turiu 118kw 2.0cdti cosmo komplektacijos.
>> odo rodo 130kkm. save raminu, kad tiek ir yra.
>> Pravaziavau apie 15kkm. kolkas niekas nesugedo.
>> Garso izoliacija prastoka. Vietos viduje tiek nera, kaip atrodo is isores. Kietoka (pas mane 20' ratai). Sakyciau  sunkiai
>> startuoja is vietos. Vairuotojo sedyne ir pati ergonomika tikrai patenkintas.
>> Labai super vaziuot ~150-170 kmh, visai nesijaucia greicio.
>> Automatas 6 begiu. Pastebejau, kad durniuoja kruiziniu 90-100 kmh greiciu vaziuojant. meto begius 5-6 pirmyn atgal.
>> kaip kazkas minejo super sviecia xenonai, vartosi, kraiposi, ilgos junginejasi.
>> manau kokie pinigai tokia ir masina.
>>
>>
>>
>> On 10/24/12 9:01 AM, aspats wrote:
>>> 2.0 dyzeline.
>>>
>>> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses?
>>>
>>> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel?
>>
>
>