Tema: Re: opel insignia +-
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-10-24 15:36:36
esmė, kad dzin ten, aliuminis geležis ar plastmasė. Ne ta vieta genda :)


On 2012.10.24 13:55, nekas wrote:
> Nesigincyju kas geriau ir kas blogiau, o kas su kuo kartu ir kas
> atskirai keiciasi irgi nezinau.
>
> Bet, mastant logiskai, jeigu kazkuris gamintojas "lengvino" savo
> automobili ir sutaupe kelis simtus kg - tai visa tai visa turi ir pliusu
> ir minusu:
>
> Pliusai:
> 1. Mazesnes kuro sanaudos
> 2. Geresnis stabilumas, svorio pasiskirstymas, svorio centras
> 3. You name it
>
> Minusai:
> 1. Brangesnes medziagos/detales
> 2. Sudetingesni mazgai/aptarnavimas
> 3. Gal tiesiog brangesnis pats automobilis, nes daugiau darbo ideta
> viska kuriant, inzinieriai ilgiau sedejo galvodami kaip sutaupyti po
> kelis simtus gramu ant kiekvienos detales - tai irgi turi atsipirkti
> 4. ...
>
> Tai kaip visa tai vertinsim yra kiekvieno asmeninis reikalas, todel taip
> imti ir grieztai sakyti, kad tai yra blogiau, arba geriau - yra siek
> tiek per primityvu, imho.
>
> O dar kitaip tariant, kas koki automobili turi - tas taip ir bando
> pateisinti savo pasirinkima. Vienas aiskins, kad jam bus pigiau kazka
> remontuoti, kitas aiskins, kad su lengvesne auto sutaupys kurui tiek,
> kad viskas atsipirks. Tai kam cia dabar bandyt gincytis? :)
>
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:k689m0$ntg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o galima eilinį kartą sužinot, kuo aliuminė važiuoklė blogiau už
> geležinę? Su sąlyga, jei abiem atvejais šarnyrai kečiami tik keičiant
> visą svirtį?
>
> On 2012.10.24 11:28, nekas wrote:
>> Nededu as nei pliuso nei minuso.
>> Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta
>> islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau
>> remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul
>> sprendzia. Visos lazdos paprastai turi du galus...
>>
>> "Sennat"  wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz
>> sunkuma
>> masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine?
>>
>> "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message
>> news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu
>>> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku
>>> pasakyti.
>>> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais
>>> priekiniais ratais.
>>> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir
>>> trumpu/ilgu asistai  is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys
>>> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas
>>> sako, kad viskas cia ok.
>>>
>>> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu
>>> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti.
>>> Imho 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu
>>> universalas+automatas...
>>>
>>>
>>> "aspats"  wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 2.0 dyzeline.
>>>
>>> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses?
>>>
>>> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel?
>>
>