esmė, kad dzin ten, aliuminis geležis ar plastmasė. Ne ta vieta genda :) On 2012.10.24 13:55, nekas wrote: > Nesigincyju kas geriau ir kas blogiau, o kas su kuo kartu ir kas > atskirai keiciasi irgi nezinau. > > Bet, mastant logiskai, jeigu kazkuris gamintojas "lengvino" savo > automobili ir sutaupe kelis simtus kg - tai visa tai visa turi ir pliusu > ir minusu: > > Pliusai: > 1. Mazesnes kuro sanaudos > 2. Geresnis stabilumas, svorio pasiskirstymas, svorio centras > 3. You name it > > Minusai: > 1. Brangesnes medziagos/detales > 2. Sudetingesni mazgai/aptarnavimas > 3. Gal tiesiog brangesnis pats automobilis, nes daugiau darbo ideta > viska kuriant, inzinieriai ilgiau sedejo galvodami kaip sutaupyti po > kelis simtus gramu ant kiekvienos detales - tai irgi turi atsipirkti > 4. ... > > Tai kaip visa tai vertinsim yra kiekvieno asmeninis reikalas, todel taip > imti ir grieztai sakyti, kad tai yra blogiau, arba geriau - yra siek > tiek per primityvu, imho. > > O dar kitaip tariant, kas koki automobili turi - tas taip ir bando > pateisinti savo pasirinkima. Vienas aiskins, kad jam bus pigiau kazka > remontuoti, kitas aiskins, kad su lengvesne auto sutaupys kurui tiek, > kad viskas atsipirks. Tai kam cia dabar bandyt gincytis? :) > > > > "Dainiushas" wrote in message news:k689m0$ntg$1@trimpas.omnitel.net... > > o galima eilinį kartą sužinot, kuo aliuminė važiuoklė blogiau už > geležinę? Su sąlyga, jei abiem atvejais šarnyrai kečiami tik keičiant > visą svirtį? > > On 2012.10.24 11:28, nekas wrote: >> Nededu as nei pliuso nei minuso. >> Kadangi sunki (lyginant su kokia Audi) - tai speju, kad nesistengta >> islengvinta ir nepridaryta visokiu aliumininiu vaziuokliu. Tai "pigiau >> remontuot". O kas kam pliusas ar minusas - tai jau patys tegul >> sprendzia. Visos lazdos paprastai turi du galus... >> >> "Sennat" wrote in message news:k688i0$mfj$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Taip ir nesupratau - ten pliusa deda uz aliuminine vaziuokle ar uz >> sunkuma >> masinos? Rimtai, ten vaziuokle aliumine? >> >> "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message >> news:k685d9$igf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pazystu dvi Insignias nuo gimimo, viena 11 metu 160AG, kita 12 metu >>> 195AG - kol kas nesugedo nei viena... Kas bus po 3-5 metu sunku >>> pasakyti. >>> Universalo bagazinen imanoma sugrusti du dviracius su nuimtais >>> priekiniais ratais. >>> Jeigu xenonai - tai labai smagios sviesos, visi tie automatizmai ir >>> trumpu/ilgu asistai is tikruju veikia. Nors is priekio atvaziuojantys >>> kartais mano, kad jie yra akinami ir mirksi, bet oficialus atstovas >>> sako, kad viskas cia ok. >>> >>> Sunki masina - taip, tai jauciasi. Bet zmones, bijantys visokiu >>> aliumininiu vaziuokliu, - tai gal net ir pliusu gali tai ivardinti. >>> Imho 130AG tokiam svoriui gali buti ir mazoka, ypac jeigu >>> universalas+automatas... >>> >>> >>> "aspats" wrote in message news:k680aq$bja$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2.0 dyzeline. >>> >>> Kaip jos vaziuokle? kokios silpnybes? Kokios stipriosios puses? >>> >>> ir 130AG vs. 160AG. Kuris variantas geresnis, kodel? >> >