Pas Zygi senasis 2,5D 103 kw, o ne D5... "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message news:llhp1a$4d5$1@trimpas.omnitel.net... > Dizeliniai varikliai d5 120 kw (CR) taip pat ilgai vaziuoja, jei buvo > gerai priziurimi pries tai. Zygis is scc.lt turi buvusi taksa, kurio rida > dabar siekiau jau 900 kkm. > > Apie siu masinu sauguma irgi matyt zinai > http://www.delfi.lt/projektai/archive/ar-saugus-tavo-automobilis-saugiausiu-ir-vengtinu-automobiliu-ataskaita.d?id=63065286 > > > "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message > news:llhi06$us4$1@trimpas.omnitel.net... >> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi. >> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW) >> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais nelabai >> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo padarytas, >> bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS agentūros >> duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6 (2.8 >> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - patikimesnė. >> Italams buvo 2.0T benz. versija. >> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio >> automobilis palyginus nemanevringas. >> >> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė: >>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo jie >>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake >>> nelaiko. Apskritai, kaip masina? >> >> -- >> kaiser > >