dedasi pagal padangos plotį kad neliestų posparnių. kas ką po gamyklos sudeda čia jau rutulys nerodo maniškis "Igaliotinis" <i_nospam@spam.cllp> wrote in message news:llsh71$pmd$1@trimpas.omnitel.net... > tipo ish gamyklos isheina su neteisingais sudetais ? > > "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message > news:llkp11$v6b$1@trimpas.omnitel.net... >> su tuom apsisukimo kampu tai sužiūrėkit - gal šitie sudėlioti platesnėm >> padangom >> http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mS59oAUei2ltZK0VBqJKEAQ.jpg >> >> >> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message >> news:llkohh$up6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na as persedau is a6 94 i v70 2003 m. Dabar jau sunku prisiminti tuos >>> pojucius. Bet kai ka prisimenu. Salono plastmases kokybiskesnes a6, >>> begiai >>> maloniau (lengviau) persijungdavo. Volvoje pasakiskos sedines, niekas >>> nugaros neskauda. Eksplotacines islaidos didesnes volvo, pradedant >>> tepalais >>> ir baigiant visokiomis smulkmenomis. Traukia 120 kw variklis pasakiskai >>> (dyzelis, CR sistema). Kuras tik is kaloneles, is backu negalima pilti. I >>> a6 >>> pildavau bet ka, vaziuodavo. Apsisukimo kampas volvoje tragiskas, bet >>> apie >>> tai jau rase seniau. Ka keiciau, tai kuro slegio davykli, generatoriaus >>> sankaba, pakaba remontavau (pakaba nera brangi, bet jau pagal mano >>> kisene), >>> remontavau skydeli (kazkas atsilituoja ten, kaip HP dv serijoje :D ), pat >>> valiau isiurbimo kolektoriu, egr, turbinos (vakuumo) valdymo voztuva. >>> Keiciau dirzus, guolius, salnikus, geros detales kainavo 700. Keiciau >>> variklio pagalve priekine (vakuumine), Lemforder 300 lt. Komforto daugiau >>> volvoje. Muzika groja fantastiskai (zemiausia klase) palyginus su audines >>> standartine aparatura. Talpi, nors vietos gale nekazka. Sanaudos >>> vidutiniu >>> rezimu, : https://www.spritmonitor.de/en/detail/623741.html >>> >>> Reziume: visumoje esu patenkintas pirkiniu, uosvis turi naujesne a6 2003 >>> m. >>> , bet jau pradejo zvalgytis i volvo ;) >>> >>> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message >>> news:llkft2$neh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O kokie atsiliepimai persėdus nuo A6 ant V70? >>>> >>>> Uošvis kaip tik įsikibęs A6 ir nenori apie jokią kitą auto kalbėt. >>>> >>>> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message >>>> news:llk8ml$gup$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pritariu, as turejau is naujo mokintis patkuotis galu, persedes nuo a6 >>>>> i >>>>> v70. Kol perpratau... kaip is pirmo karto prisiparkuoti graziai... >>>>> >>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>>> news:llk30c$c7g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo. >>>>>> >>>>>> 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė: >>>>>>> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas >>>>>>> >>>>>>> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote: >>>>>>>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi. >>>>>>>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW) >>>>>>>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais >>>>>>>> nelabai >>>>>>>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo >>>>>>>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS >>>>>>>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6 >>>>>>>> (2.8 >>>>>>>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - >>>>>>>> patikimesnė. >>>>>>>> Italams buvo 2.0T benz. versija. >>>>>>>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio >>>>>>>> automobilis palyginus nemanevringas. >>>>>>>> >>>>>>>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė: >>>>>>>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo >>>>>>>>> jie >>>>>>>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake >>>>>>>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> kaiser >>>>> >>>>> >>>> >>> >>>