Tema: Re: Volvo S80
Autorius: [nemielas]
Data: 2014-05-25 16:33:43
dedasi pagal padangos plotį kad neliestų posparnių. kas ką po gamyklos sudeda čia jau rutulys nerodo maniškis


"Igaliotinis" <i_nospam@spam.cllp> wrote in message news:llsh71$pmd$1@trimpas.omnitel.net...
> tipo ish gamyklos isheina su neteisingais sudetais ?
> 
> "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message 
> news:llkp11$v6b$1@trimpas.omnitel.net...
>> su tuom apsisukimo kampu tai sužiūrėkit - gal šitie sudėlioti platesnėm 
>> padangom
>> http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mS59oAUei2ltZK0VBqJKEAQ.jpg
>>
>>
>> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message 
>> news:llkohh$up6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na as persedau is a6 94 i v70 2003 m. Dabar jau sunku prisiminti tuos
>>> pojucius. Bet kai ka prisimenu. Salono plastmases kokybiskesnes a6, 
>>> begiai
>>> maloniau (lengviau) persijungdavo. Volvoje pasakiskos sedines, niekas
>>> nugaros neskauda. Eksplotacines islaidos didesnes volvo, pradedant 
>>> tepalais
>>> ir baigiant visokiomis smulkmenomis. Traukia 120 kw variklis pasakiskai
>>> (dyzelis, CR sistema). Kuras tik is kaloneles, is backu negalima pilti. I 
>>> a6
>>> pildavau bet ka, vaziuodavo. Apsisukimo kampas volvoje tragiskas, bet 
>>> apie
>>> tai jau rase seniau. Ka keiciau, tai kuro slegio davykli, generatoriaus
>>> sankaba, pakaba remontavau (pakaba nera brangi, bet jau pagal mano 
>>> kisene),
>>> remontavau skydeli (kazkas atsilituoja ten, kaip HP dv serijoje :D ), pat
>>> valiau isiurbimo kolektoriu, egr, turbinos (vakuumo) valdymo voztuva.
>>> Keiciau dirzus, guolius, salnikus, geros detales kainavo 700. Keiciau
>>> variklio pagalve priekine (vakuumine), Lemforder 300 lt. Komforto daugiau
>>> volvoje. Muzika groja fantastiskai (zemiausia klase) palyginus su audines
>>> standartine aparatura. Talpi, nors vietos gale nekazka. Sanaudos 
>>> vidutiniu
>>> rezimu, : https://www.spritmonitor.de/en/detail/623741.html
>>>
>>> Reziume: visumoje esu patenkintas pirkiniu, uosvis turi naujesne a6 2003 
>>> m.
>>> , bet jau pradejo zvalgytis i volvo ;)
>>>
>>> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message
>>> news:llkft2$neh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>O kokie atsiliepimai persėdus nuo A6 ant V70?
>>>>
>>>> Uošvis kaip tik įsikibęs A6 ir nenori apie jokią kitą auto kalbėt.
>>>>
>>>> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message
>>>> news:llk8ml$gup$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pritariu, as turejau is naujo mokintis patkuotis galu, persedes nuo a6 
>>>>> i
>>>>> v70. Kol perpratau... kaip is pirmo karto prisiparkuoti graziai...
>>>>>
>>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>>>> news:llk30c$c7g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo.
>>>>>>
>>>>>> 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė:
>>>>>>> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas
>>>>>>>
>>>>>>> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote:
>>>>>>>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi.
>>>>>>>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW)
>>>>>>>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais
>>>>>>>> nelabai
>>>>>>>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo
>>>>>>>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS
>>>>>>>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6
>>>>>>>> (2.8
>>>>>>>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - 
>>>>>>>> patikimesnė.
>>>>>>>> Italams buvo 2.0T benz. versija.
>>>>>>>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio
>>>>>>>> automobilis palyginus nemanevringas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė:
>>>>>>>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo
>>>>>>>>> jie
>>>>>>>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake
>>>>>>>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina?
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> kaiser
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>