nei tu vaziavai, nei ka. visi zino, kad siaip pyzdysh, kad njusuose kazka parasyt. is to kiek tu visko "zinai" tai turetum buti minimum 75, nedirbantis ir nemiegantis aktyvistas, kuris puse laiko sedi internete, o puse laiko visur laksto, kad ka naujo isbandyt. nu arba priemejas/meistras garaziuku masyve On 2014-05-22 13:31:10 +0000, Dainiushas said: > važiavau, nieko išskirtinio nepastebėjau. Išskyrus T6 > > > On 2014.05.22 08:46, kaiser wrote: >> Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo. >> >> 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė: >>> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas >>> >>> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote: >>>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi. >>>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW) >>>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais nelabai >>>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo >>>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS >>>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6 (2.8 >>>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - patikimesnė. >>>> Italams buvo 2.0T benz. versija. >>>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio >>>> automobilis palyginus nemanevringas. >>>> >>>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė: >>>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo jie >>>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake >>>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina?