ir galetu siaip iseit is njiuwso nes interneta visi jau perskaite ne po karta.. "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:lll54t$8f9$1@trimpas.omnitel.net... > nei tu vaziavai, nei ka. visi zino, kad siaip pyzdysh, kad njusuose > kazka parasyt. > > is to kiek tu visko "zinai" tai turetum buti minimum 75, nedirbantis ir > nemiegantis aktyvistas, kuris puse laiko sedi internete, o puse laiko > visur laksto, kad ka naujo isbandyt. > > nu arba priemejas/meistras garaziuku masyve > > On 2014-05-22 13:31:10 +0000, Dainiushas said: > >> važiavau, nieko išskirtinio nepastebėjau. Išskyrus T6 >> >> >> On 2014.05.22 08:46, kaiser wrote: >>> Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo. >>> >>> 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė: >>>> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas >>>> >>>> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote: >>>>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi. >>>>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW) >>>>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais nelabai >>>>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo >>>>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS >>>>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6 (2.8 >>>>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - patikimesnė. >>>>> Italams buvo 2.0T benz. versija. >>>>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio >>>>> automobilis palyginus nemanevringas. >>>>> >>>>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė: >>>>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo jie >>>>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake >>>>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina? > >