Tema: Re: Volvo S80
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-05-25 13:38:25
tipo ish gamyklos isheina su neteisingais sudetais ?

"[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message 
news:llkp11$v6b$1@trimpas.omnitel.net...
> su tuom apsisukimo kampu tai sužiūrėkit - gal šitie sudėlioti platesnėm 
> padangom
> http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mS59oAUei2ltZK0VBqJKEAQ.jpg
>
>
> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message 
> news:llkohh$up6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na as persedau is a6 94 i v70 2003 m. Dabar jau sunku prisiminti tuos
>> pojucius. Bet kai ka prisimenu. Salono plastmases kokybiskesnes a6, 
>> begiai
>> maloniau (lengviau) persijungdavo. Volvoje pasakiskos sedines, niekas
>> nugaros neskauda. Eksplotacines islaidos didesnes volvo, pradedant 
>> tepalais
>> ir baigiant visokiomis smulkmenomis. Traukia 120 kw variklis pasakiskai
>> (dyzelis, CR sistema). Kuras tik is kaloneles, is backu negalima pilti. I 
>> a6
>> pildavau bet ka, vaziuodavo. Apsisukimo kampas volvoje tragiskas, bet 
>> apie
>> tai jau rase seniau. Ka keiciau, tai kuro slegio davykli, generatoriaus
>> sankaba, pakaba remontavau (pakaba nera brangi, bet jau pagal mano 
>> kisene),
>> remontavau skydeli (kazkas atsilituoja ten, kaip HP dv serijoje :D ), pat
>> valiau isiurbimo kolektoriu, egr, turbinos (vakuumo) valdymo voztuva.
>> Keiciau dirzus, guolius, salnikus, geros detales kainavo 700. Keiciau
>> variklio pagalve priekine (vakuumine), Lemforder 300 lt. Komforto daugiau
>> volvoje. Muzika groja fantastiskai (zemiausia klase) palyginus su audines
>> standartine aparatura. Talpi, nors vietos gale nekazka. Sanaudos 
>> vidutiniu
>> rezimu, : https://www.spritmonitor.de/en/detail/623741.html
>>
>> Reziume: visumoje esu patenkintas pirkiniu, uosvis turi naujesne a6 2003 
>> m.
>> , bet jau pradejo zvalgytis i volvo ;)
>>
>> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message
>> news:llkft2$neh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>O kokie atsiliepimai persėdus nuo A6 ant V70?
>>>
>>> Uošvis kaip tik įsikibęs A6 ir nenori apie jokią kitą auto kalbėt.
>>>
>>> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message
>>> news:llk8ml$gup$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pritariu, as turejau is naujo mokintis patkuotis galu, persedes nuo a6 
>>>> i
>>>> v70. Kol perpratau... kaip is pirmo karto prisiparkuoti graziai...
>>>>
>>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message
>>>> news:llk30c$c7g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo.
>>>>>
>>>>> 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė:
>>>>>> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas
>>>>>>
>>>>>> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote:
>>>>>>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi.
>>>>>>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW)
>>>>>>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais
>>>>>>> nelabai
>>>>>>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo
>>>>>>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS
>>>>>>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6
>>>>>>> (2.8
>>>>>>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - 
>>>>>>> patikimesnė.
>>>>>>> Italams buvo 2.0T benz. versija.
>>>>>>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio
>>>>>>> automobilis palyginus nemanevringas.
>>>>>>>
>>>>>>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė:
>>>>>>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo
>>>>>>>> jie
>>>>>>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake
>>>>>>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> kaiser
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>