tipo ish gamyklos isheina su neteisingais sudetais ? "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message news:llkp11$v6b$1@trimpas.omnitel.net... > su tuom apsisukimo kampu tai sužiūrėkit - gal šitie sudėlioti platesnėm > padangom > http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mS59oAUei2ltZK0VBqJKEAQ.jpg > > > "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message > news:llkohh$up6$1@trimpas.omnitel.net... >> Na as persedau is a6 94 i v70 2003 m. Dabar jau sunku prisiminti tuos >> pojucius. Bet kai ka prisimenu. Salono plastmases kokybiskesnes a6, >> begiai >> maloniau (lengviau) persijungdavo. Volvoje pasakiskos sedines, niekas >> nugaros neskauda. Eksplotacines islaidos didesnes volvo, pradedant >> tepalais >> ir baigiant visokiomis smulkmenomis. Traukia 120 kw variklis pasakiskai >> (dyzelis, CR sistema). Kuras tik is kaloneles, is backu negalima pilti. I >> a6 >> pildavau bet ka, vaziuodavo. Apsisukimo kampas volvoje tragiskas, bet >> apie >> tai jau rase seniau. Ka keiciau, tai kuro slegio davykli, generatoriaus >> sankaba, pakaba remontavau (pakaba nera brangi, bet jau pagal mano >> kisene), >> remontavau skydeli (kazkas atsilituoja ten, kaip HP dv serijoje :D ), pat >> valiau isiurbimo kolektoriu, egr, turbinos (vakuumo) valdymo voztuva. >> Keiciau dirzus, guolius, salnikus, geros detales kainavo 700. Keiciau >> variklio pagalve priekine (vakuumine), Lemforder 300 lt. Komforto daugiau >> volvoje. Muzika groja fantastiskai (zemiausia klase) palyginus su audines >> standartine aparatura. Talpi, nors vietos gale nekazka. Sanaudos >> vidutiniu >> rezimu, : https://www.spritmonitor.de/en/detail/623741.html >> >> Reziume: visumoje esu patenkintas pirkiniu, uosvis turi naujesne a6 2003 >> m. >> , bet jau pradejo zvalgytis i volvo ;) >> >> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message >> news:llkft2$neh$1@trimpas.omnitel.net... >>>O kokie atsiliepimai persėdus nuo A6 ant V70? >>> >>> Uošvis kaip tik įsikibęs A6 ir nenori apie jokią kitą auto kalbėt. >>> >>> "Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> wrote in message >>> news:llk8ml$gup$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pritariu, as turejau is naujo mokintis patkuotis galu, persedes nuo a6 >>>> i >>>> v70. Kol perpratau... kaip is pirmo karto prisiparkuoti graziai... >>>> >>>> "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message >>>> news:llk30c$c7g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo. >>>>> >>>>> 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė: >>>>>> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas >>>>>> >>>>>> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote: >>>>>>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi. >>>>>>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW) >>>>>>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais >>>>>>> nelabai >>>>>>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo >>>>>>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS >>>>>>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6 >>>>>>> (2.8 >>>>>>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - >>>>>>> patikimesnė. >>>>>>> Italams buvo 2.0T benz. versija. >>>>>>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio >>>>>>> automobilis palyginus nemanevringas. >>>>>>> >>>>>>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė: >>>>>>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo >>>>>>>> jie >>>>>>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake >>>>>>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina? >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> kaiser >>>> >>>> >>> >> >>