Pritariu, as turejau is naujo mokintis patkuotis galu, persedes nuo a6 i v70. Kol perpratau... kaip is pirmo karto prisiparkuoti graziai... "kaiser" <TRINTInewsams@outlook.com> wrote in message news:llk30c$c7g$1@trimpas.omnitel.net... > Pavažiuok, o ne Autoweek žiūrėk, nes ten ne visur teisybę rašo. > > 2014-05-21 22:06, Dainiushas rašė: >> Tai, kad pusė ten velnio tas spindulys. Tik T6 kosmosas >> >> On 2014.05.21 09:44, kaiser wrote: >>> Kaip suprantu, klausimas apie 2003-2006 facelift visgi. >>> Mašina kaip mašina. 2.4 benz. atmosferiniai varikliai (103/125kW) >>> važiuoja iki labai didelių ridų. Dujofikuojasi gerai. Dyzeliais nelabai >>> domėjausi. Iš Aisin automatų kažkada labai didelis baubas buvo >>> padarytas, bet dabar atrodo kad nėra ten viskas taip jau blogai. VBS >>> agentūros duomenim ~2004 buvo ištaisyti kažkokie trūkumai juose. T6 (2.8 >>> Twin-Turbo) automatinė dėžė ne Aisin kaip kituose, o GM - patikimesnė. >>> Italams buvo 2.0T benz. versija. >>> Šioks toks trūkumas daugumai, kad dėl didelio apsisukimo spindulio >>> automobilis palyginus nemanevringas. >>> >>> 2014-05-20 20:57, Kirvis rašė: >>>> Sudomino, bet apie Volvo nieko nezinau. Kokie varikliai blogis? Kuo jie >>>> blogi? Kazkokie cipuoti sake daznai buna pas italus? Automatai sake >>>> nelaiko. Apskritai, kaip masina? >>> >> > > -- > kaiser