Tema: Re: Dar dėl dvirtakių (lazdynų tiltas)
Autorius: S54
Data: 2014-05-23 13:11:38
normalus zmones ant dviraciu intensyvaus eismo gatvese ?

"KEdas"  wrote in message news:lln676$fis$1@trimpas.omnitel.net...

Siūlėme kitokį tekstą, t.y apskritai išmesti reikalavimą važiuoti
dvirtakiu, bet „ekspertai“ nesutiko.
Motyvavome tuo, kad normalūs žmonės patys rinksis važiuoti pakenčiamu
dvirtakiu, o ne gatve, bet jie nepatikėjo.


2014.05.23 12:55, Baterijas rašė:
> Supratau, dėkui.
> Tikrai toks tekstas eis į KET? Nes panašu, kad eilinį kartą nekonkrečios 
> formuluotės duos daug peno ginčams.  Ir mano situacijai, dejas tas 
> nepadės, toliau būsiu privestas “pažeidinėt” KET :(
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> parašė naujienų 
> news:lln50t$elj$1@trimpas.omnitel.net...
> Už tokį pažeidimą gautum nebent baudą (nesu girdėjęs, kad kas būtų 
> nubaustas). Jei įvyktų eismo įvykis, būtų nagrinėjama konkretaus 
> vairuotojo kaltė, o ne aklai teigiama kad dviratininkas yra kaltas, nes 
> nesilaikė KET.
>
> Nuo liepos 1 dienos dėl privalomumo važiuoti dvirtakiu turėtų atsirasti 
> išimtys.
> Pakeitimai čia: 
> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>
> 65*9*. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais *arba dviračių 
> juostomis*, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) 
> *prižiūrėtu* kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako*, dviračių 
> juostos, kelkraščio* nėra *arba jais važiuoti negalima (netinkamai 
> prižiūrėti)*, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti *šaligatviu arba 
> *viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau 
> jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111*08* punkte numatytus 
> atvejus*, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš 
> pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę*. Važiuodamas 
> kelkraščiu*,* *pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, pėsčiųjų perėja *, 
> dviračio vairuotojas*privalo duoti kelią pėstiesiems, *neturi*jiems 
> *trukdyti**ar kelti pavojaus**pėstiesiems*, o pro pat pėsčiąjį leidžiama 
> važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), 
> paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus*.
>
>
> 2014.05.23 12:20, Baterijas rašė:
>> Tai gal išlipk iš tanko? Aš apie ideologinius motyvus neklausiu, man 
>> neįdomu. Įdomu kaip yra formaliai ir ar planuojama pvz keisti KET ir 
>> padaryti dvirtakį tik kaip rekomendaciją ar pan.
>>
>> "ejs"  parašė naujienų news:lln3g2$dc6$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2014-05-23 12:01, Baterijas rašė:
>>
>>> Vilniuj yra daugiau panašių vietų. Gal KEdas žino ar yra planuose tokius
>>> dviprasmiškumus sutvarkyti?
>>
>> tiems, kas vis dar tanke: dviračių takai tiesiami ne todėl kad jais būtų
>> galima patekti į taškus ABCDXY, o tam, kad jų ilgis pasirodytų 
>> atskaitose.
>>
>