Tema: Re: Dar dėl dvirtakių (lazdynų tiltas)
Autorius: Doxlas
Data: 2014-05-23 15:42:10
Sorry, bet aš ne specialistas kelių ir gatvių reglamentų. Vilniaus plano 
transportininkus pasiklausinėk.

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:llneo6$mun$1@trimpas.omnitel.net...
> Gera mintis! Gali gal duoti nuorodą į panašaus tipo dokumentą apie kelių 
> priežiūrą ir pasakyti kaip Kaunui pasiseka tą dokumentą ignoruoti?
>
> Doxlas rašė:
>> Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia 
>> pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų 
>> taisyklės, ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia kelio 
>> einantis dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal reglamenta Nr 
>> XXX), dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. Dviračio tako netinkamumą 
>> ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD komisijos pagal reglamenta Nr. 
>> XXX, ir uždeda ant dviračio tako ženklus - važiuoti dviračiu draudžiama. 
>> Taką suremontavus ir komisijai pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, 
>> draudžiamieji ženklai nuimami ir tada dviratininkai turi važiuoti taku, o 
>> ne gatve/keliu šalia dviračių tako.
>>
>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
>> news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės galimybę 
>>> suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties kiekviena 50m 
>>> ilgio dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas!
>>> Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir dabar 
>>> niekas nesilaiko.
>>>
>>> O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu 
>>> apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas 
>>> pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones?
>>> Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto suraitysi, 
>>> tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai.
>>>
>>> Doxlas rašė:
>