Sorry, bet aš ne specialistas kelių ir gatvių reglamentų. Vilniaus plano transportininkus pasiklausinėk. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:llneo6$mun$1@trimpas.omnitel.net... > Gera mintis! Gali gal duoti nuorodą į panašaus tipo dokumentą apie kelių > priežiūrą ir pasakyti kaip Kaunui pasiseka tą dokumentą ignoruoti? > > Doxlas rašė: >> Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia >> pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų >> taisyklės, ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia kelio >> einantis dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal reglamenta Nr >> XXX), dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. Dviračio tako netinkamumą >> ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD komisijos pagal reglamenta Nr. >> XXX, ir uždeda ant dviračio tako ženklus - važiuoti dviračiu draudžiama. >> Taką suremontavus ir komisijai pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, >> draudžiamieji ženklai nuimami ir tada dviratininkai turi važiuoti taku, o >> ne gatve/keliu šalia dviračių tako. >> >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >> news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net... >>> Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės galimybę >>> suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties kiekviena 50m >>> ilgio dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas! >>> Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir dabar >>> niekas nesilaiko. >>> >>> O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu >>> apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas >>> pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones? >>> Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto suraitysi, >>> tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai. >>> >>> Doxlas rašė: >