visi kiti vazines dviraciais intensyvaus eismo gatvese? "CodeC" wrote in message news:lln71f$g8m$1@trimpas.omnitel.net... On 05/23/2014 01:11 PM, S54 wrote: > normalus zmones ant dviraciu intensyvaus eismo gatvese ? vienas pats normalus europoj ne uz ilgo nepasijusi? > > "KEdas" wrote in message news:lln676$fis$1@trimpas.omnitel.net... > > Siūlėme kitokį tekstą, t.y apskritai išmesti reikalavimą važiuoti > dvirtakiu, bet „ekspertai“ nesutiko. > Motyvavome tuo, kad normalūs žmonės patys rinksis važiuoti pakenčiamu > dvirtakiu, o ne gatve, bet jie nepatikėjo. > > > 2014.05.23 12:55, Baterijas rašė: >> Supratau, dėkui. >> Tikrai toks tekstas eis į KET? Nes panašu, kad eilinį kartą >> nekonkrečios formuluotės duos daug peno ginčams. Ir mano situacijai, >> dejas tas nepadės, toliau būsiu privestas “pažeidinėt” KET :( >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> parašė naujienų >> news:lln50t$elj$1@trimpas.omnitel.net... >> Už tokį pažeidimą gautum nebent baudą (nesu girdėjęs, kad kas būtų >> nubaustas). Jei įvyktų eismo įvykis, būtų nagrinėjama konkretaus >> vairuotojo kaltė, o ne aklai teigiama kad dviratininkas yra kaltas, >> nes nesilaikė KET. >> >> Nuo liepos 1 dienos dėl privalomumo važiuoti dvirtakiu turėtų >> atsirasti išimtys. >> Pakeitimai čia: >> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n >> >> >> 65*9*. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais *arba dviračių >> juostomis*, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) >> *prižiūrėtu* kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako*, >> dviračių juostos, kelkraščio* nėra *arba jais važiuoti negalima >> (netinkamai prižiūrėti)*, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti >> *šaligatviu arba *viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine >> eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių >> 111*08* punkte numatytus atvejus*, taip pat kai reikia apvažiuoti >> kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama >> sukti tik į dešinę*. Važiuodamas kelkraščiu*,* *pėsčiųjų ir dviračių >> taku, šaligatviu, pėsčiųjų perėja *, dviračio vairuotojas*privalo >> duoti kelią pėstiesiems, *neturi*jiems *trukdyti**ar kelti >> pavojaus**pėstiesiems*, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, >> kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant >> tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus*. >> >> >> 2014.05.23 12:20, Baterijas rašė: >>> Tai gal išlipk iš tanko? Aš apie ideologinius motyvus neklausiu, man >>> neįdomu. Įdomu kaip yra formaliai ir ar planuojama pvz keisti KET ir >>> padaryti dvirtakį tik kaip rekomendaciją ar pan. >>> >>> "ejs" parašė naujienų news:lln3g2$dc6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2014-05-23 12:01, Baterijas rašė: >>> >>>> Vilniuj yra daugiau panašių vietų. Gal KEdas žino ar yra planuose >>>> tokius >>>> dviprasmiškumus sutvarkyti? >>> >>> tiems, kas vis dar tanke: dviračių takai tiesiami ne todėl kad jais būtų >>> galima patekti į taškus ABCDXY, o tam, kad jų ilgis pasirodytų >>> atskaitose. >>> >> >