Planuotojams eksploatacija nerūpi, o eksploatuotojai sako, kad jokių normatyvų nėra. Tai apie ką tu šnekėjai? Doxlas rašė: > Sorry, bet aš ne specialistas kelių ir gatvių reglamentų. Vilniaus > plano transportininkus pasiklausinėk. > > "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > news:llneo6$mun$1@trimpas.omnitel.net... >> Gera mintis! Gali gal duoti nuorodą į panašaus tipo dokumentą apie >> kelių priežiūrą ir pasakyti kaip Kaunui pasiseka tą dokumentą ignoruoti? >> >> Doxlas rašė: >>> Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia >>> pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų >>> taisyklės, ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia >>> kelio einantis dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal >>> reglamenta Nr XXX), dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. >>> Dviračio tako netinkamumą ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD >>> komisijos pagal reglamenta Nr. XXX, ir uždeda ant dviračio tako >>> ženklus - važiuoti dviračiu draudžiama. Taką suremontavus ir >>> komisijai pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, draudžiamieji >>> ženklai nuimami ir tada dviratininkai turi važiuoti taku, o ne >>> gatve/keliu šalia dviračių tako. >>> >>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >>> news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės >>>> galimybę suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties >>>> kiekviena 50m ilgio dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas! >>>> Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir >>>> dabar niekas nesilaiko. >>>> >>>> O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu >>>> apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas >>>> pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones? >>>> Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto >>>> suraitysi, tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai. >>>> >>>> Doxlas rašė: >>