Tema: Re: Dar dėl dvirtakių (lazdynų tiltas)
Autorius: Doxlas
Data: 2014-05-23 15:15:11
Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia 
pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų taisyklės, 
ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia kelio einantis 
dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal reglamenta Nr XXX), 
dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. Dviračio tako netinkamumą 
ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD komisijos pagal reglamenta Nr. XXX, 
ir uždeda ant dviračio tako ženklus - važiuoti dviračiu draudžiama. Taką 
suremontavus ir komisijai pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, 
draudžiamieji ženklai nuimami ir tada dviratininkai turi važiuoti taku, o ne 
gatve/keliu šalia dviračių tako.

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net...
> Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės galimybę 
> suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties kiekviena 50m ilgio 
> dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas!
> Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir dabar 
> niekas nesilaiko.
>
> O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu 
> apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas 
> pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones?
> Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto suraitysi, 
> tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai.
>
> Doxlas rašė:
>> "Važiuodamas kelkraščiu*,**pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, 
>> pėsčiųjų perėja *, dviračio vairuotojas*privalo duoti kelią pėstiesiems"*
>> **
>> Su pėsčiaisiais kaip ir aišku, bet kodėl neparašyta, kad važiuodamas per 
>> pėsčiųjų perėją, dviratininkas privalo duoti kelią ne tik pėstiesiems, 
>> bet ir automobiliams?
>> Nu ir aišku terminija - kas yra "netinkamai prižiūrėti"? Turi būti 
>> kažkokis standartas, reglamentas - pvz jei 10 m2 tako plote yra daugiau 
>> kaip 20 duobių, kurių parametrai - gylis, ilgis, plotis yra didesni nei 
>> kažkiek - tada ta tako atkarpa yra netinkama eksploatuoti ir turi būti 
>> remontuojama. Jei eksploatuojanti organizacija (savivaldybė), nesugeba 
>> užtikrinti, kad dviračių takas tinkamas eksploatacijai - skirti baudą 
>> organizacijai ir įpareigoti sutvarkyti taką.
>> Statyboje yra ST - statybos taisyklės - jose apibrėžiama statinio 
>> komponentų kokybės reikalavimai - tai turėtų ir gatvių bei takų statyboje 
>> būti panašios taisyklės, ten ir paieškokite konkrečių duobėtumo, bortų 
>> aukščio reikalavimų.
>>
>>     "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net
>>     <mailto:news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net>> wrote in message
>>     news:lln50t$elj$1@trimpas.omnitel.net...
>>     Už tokį pažeidimą gautum nebent baudą (nesu girdėjęs, kad kas būtų
>>     nubaustas). Jei įvyktų eismo įvykis, būtų nagrinėjama konkretaus
>>     vairuotojo kaltė, o ne aklai teigiama kad dviratininkas yra
>>     kaltas, nes nesilaikė KET.
>>
>>     Nuo liepos 1 dienos dėl privalomumo važiuoti dvirtakiu turėtų
>>     atsirasti išimtys.
>>     Pakeitimai čia:
>> 
>> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n
>>
>>     65*9*. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais *arba
>>     dviračių juostomis*, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba
>>     betono danga) *prižiūrėtu* kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai
>>     dviračių tako*, dviračių juostos, kelkraščio* nėra *arba jais
>>     važiuoti negalima (netinkamai prižiūrėti)*, o kelkraštis
>>     netinkamas, leidžiama važiuoti *šaligatviu arba *viena eile
>>     važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos
>>     dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111*08* punkte numatytus
>>     atvejus*, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai,
>>     kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę*.
>>     Važiuodamas kelkraščiu*,* *pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu,
>>     pėsčiųjų perėja *, dviračio vairuotojas*privalo duoti kelią
>>     pėstiesiems, *neturi*jiems *trukdyti**ar kelti
>>     pavojaus**pėstiesiems*, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti
>>     greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h),
>>     paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus*.
>>
>>
>>     2014.05.23 12:20, Baterijas rašė:
>>>     Tai gal išlipk iš tanko? Aš apie ideologinius motyvus neklausiu,
>>>     man neįdomu. Įdomu kaip yra formaliai ir ar planuojama pvz keisti
>>>     KET ir padaryti dvirtakį tik kaip rekomendaciją ar pan.
>>>
>>>     "ejs"  parašė naujienų news:lln3g2$dc6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>     2014-05-23 12:01, Baterijas rašė:
>>>
>>>>     Vilniuj yra daugiau panašių vietų. Gal KEdas žino ar yra
>>>>     planuose tokius
>>>>     dviprasmiškumus sutvarkyti?
>>>
>>>     tiems, kas vis dar tanke: dviračių takai tiesiami ne todėl kad
>>>     jais būtų
>>>     galima patekti į taškus ABCDXY, o tam, kad jų ilgis pasirodytų
>>>     atskaitose.
>>>
>>
>