Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų taisyklės, ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia kelio einantis dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal reglamenta Nr XXX), dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. Dviračio tako netinkamumą ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD komisijos pagal reglamenta Nr. XXX, ir uždeda ant dviračio tako ženklus - važiuoti dviračiu draudžiama. Taką suremontavus ir komisijai pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, draudžiamieji ženklai nuimami ir tada dviratininkai turi važiuoti taku, o ne gatve/keliu šalia dviračių tako. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net... > Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės galimybę > suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties kiekviena 50m ilgio > dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas! > Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir dabar > niekas nesilaiko. > > O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu > apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas > pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones? > Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto suraitysi, > tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai. > > Doxlas rašė: >> "Važiuodamas kelkraščiu*,**pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, >> pėsčiųjų perėja *, dviračio vairuotojas*privalo duoti kelią pėstiesiems"* >> ** >> Su pėsčiaisiais kaip ir aišku, bet kodėl neparašyta, kad važiuodamas per >> pėsčiųjų perėją, dviratininkas privalo duoti kelią ne tik pėstiesiems, >> bet ir automobiliams? >> Nu ir aišku terminija - kas yra "netinkamai prižiūrėti"? Turi būti >> kažkokis standartas, reglamentas - pvz jei 10 m2 tako plote yra daugiau >> kaip 20 duobių, kurių parametrai - gylis, ilgis, plotis yra didesni nei >> kažkiek - tada ta tako atkarpa yra netinkama eksploatuoti ir turi būti >> remontuojama. Jei eksploatuojanti organizacija (savivaldybė), nesugeba >> užtikrinti, kad dviračių takas tinkamas eksploatacijai - skirti baudą >> organizacijai ir įpareigoti sutvarkyti taką. >> Statyboje yra ST - statybos taisyklės - jose apibrėžiama statinio >> komponentų kokybės reikalavimai - tai turėtų ir gatvių bei takų statyboje >> būti panašios taisyklės, ten ir paieškokite konkrečių duobėtumo, bortų >> aukščio reikalavimų. >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net >> <mailto:news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net>> wrote in message >> news:lln50t$elj$1@trimpas.omnitel.net... >> Už tokį pažeidimą gautum nebent baudą (nesu girdėjęs, kad kas būtų >> nubaustas). Jei įvyktų eismo įvykis, būtų nagrinėjama konkretaus >> vairuotojo kaltė, o ne aklai teigiama kad dviratininkas yra >> kaltas, nes nesilaikė KET. >> >> Nuo liepos 1 dienos dėl privalomumo važiuoti dvirtakiu turėtų >> atsirasti išimtys. >> Pakeitimai čia: >> >> http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaieska.susije_l?p_id=233504&p_org=&p_fix=n&p_gov=n >> >> 65*9*. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais *arba >> dviračių juostomis*, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba >> betono danga) *prižiūrėtu* kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai >> dviračių tako*, dviračių juostos, kelkraščio* nėra *arba jais >> važiuoti negalima (netinkamai prižiūrėti)*, o kelkraštis >> netinkamas, leidžiama važiuoti *šaligatviu arba *viena eile >> važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos >> dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111*08* punkte numatytus >> atvejus*, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, >> kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę*. >> Važiuodamas kelkraščiu*,* *pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, >> pėsčiųjų perėja *, dviračio vairuotojas*privalo duoti kelią >> pėstiesiems, *neturi*jiems *trukdyti**ar kelti >> pavojaus**pėstiesiems*, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti >> greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), >> paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus*. >> >> >> 2014.05.23 12:20, Baterijas rašė: >>> Tai gal išlipk iš tanko? Aš apie ideologinius motyvus neklausiu, >>> man neįdomu. Įdomu kaip yra formaliai ir ar planuojama pvz keisti >>> KET ir padaryti dvirtakį tik kaip rekomendaciją ar pan. >>> >>> "ejs" parašė naujienų news:lln3g2$dc6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2014-05-23 12:01, Baterijas rašė: >>> >>>> Vilniuj yra daugiau panašių vietų. Gal KEdas žino ar yra >>>> planuose tokius >>>> dviprasmiškumus sutvarkyti? >>> >>> tiems, kas vis dar tanke: dviračių takai tiesiami ne todėl kad >>> jais būtų >>> galima patekti į taškus ABCDXY, o tam, kad jų ilgis pasirodytų >>> atskaitose. >>> >> >