Gera mintis! Gali gal duoti nuorodą į panašaus tipo dokumentą apie kelių priežiūrą ir pasakyti kaip Kaunui pasiseka tą dokumentą ignoruoti? Doxlas rašė: > Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia > pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų > taisyklės, ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia > kelio einantis dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal > reglamenta Nr XXX), dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. Dviračio > tako netinkamumą ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD komisijos > pagal reglamenta Nr. XXX, ir uždeda ant dviračio tako ženklus - > važiuoti dviračiu draudžiama. Taką suremontavus ir komisijai > pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, draudžiamieji ženklai nuimami ir > tada dviratininkai turi važiuoti taku, o ne gatve/keliu šalia dviračių > tako. > > "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net... >> Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės >> galimybę suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties >> kiekviena 50m ilgio dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas! >> Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir dabar >> niekas nesilaiko. >> >> O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu >> apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas >> pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones? >> Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto >> suraitysi, tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai. >> >> Doxlas rašė: