Tema: Re: Dar dėl dvirtakių (lazdynų tiltas)
Autorius: KEdas
Data: 2014-05-23 15:25:42
Gera mintis! Gali gal duoti nuorodą į panašaus tipo dokumentą apie kelių 
priežiūrą ir pasakyti kaip Kaunui pasiseka tą dokumentą ignoruoti?

Doxlas rašė:
> Tai čia ne dviratininko reikalas duobes skaičiuoti. Tiesiog reikia 
> pasitikrint, ar egzistuoja panašios kaip statybos gatvių ir takų 
> taisyklės, ir tada prašau - KET punktas gali būti toks - jei šalia 
> kelio einantis dviračio takas yra netinkamas eksploatuoti (pagal 
> reglamenta Nr XXX), dviratininkas gali važiuoti gatve/keliu. Dviračio 
> tako netinkamumą ekploatacijai nustato savivaldybės, LAKD komisijos 
> pagal reglamenta Nr. XXX, ir uždeda ant dviračio tako ženklus - 
> važiuoti dviračiu draudžiama. Taką suremontavus ir komisijai 
> pripažinus jį tinkamą eksploatacijai, draudžiamieji ženklai nuimami ir 
> tada dviratininkai turi važiuoti taku, o ne gatve/keliu šalia dviračių 
> tako.
>
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
> news:llnd7t$lkb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Manai, kad iš Kauno į Klaipėdą važiuojantis dviratininkas turės 
>> galimybę suskaičiuoti duobes ir užsiimti ploto matavimais ties 
>> kiekviena 50m ilgio dvirtakio atkarpa? Ne KET tai reikalas!
>> Todėl ir siūlėme apskritai atsisakyti tokio draudimo, kurio ir dabar 
>> niekas nesilaiko.
>>
>> O dėl 3-7 kmh greičio tai net graudu skaityti – iki 5kmh dviračiu 
>> apskritai neįmanoma važiuoti, o ir to greičio, kurio buvo aplenktas 
>> pėstysis, niekas niekada nepamatuos. Tai kam rašyti nesąmones?
>> Bet biurokratui matyt atrodo, kad kuo daugiau daugiau teksto 
>> suraitysi, tuo protingesnis pasirodysi. Aš manau priešingai.
>>
>> Doxlas rašė: