Cia nera ka daug svarstyti - dujos atsiperka tik visokiems karbiuratoriniams Passatams. O ten kur reikalinga tiesioginio duju ipurskimo iranga tai ta iranga neatsipirks niekada. Isimtis - jei pirkti jau su tokia duju iranga. Imoneje buvo eksperimentas su ipurskimine duju iranga - po 5 metu eksploatacijos buhalteriskai suvedus galus paaiskejo kad nededant duju ir vazinejant benzinu sumoje kainuotu tiek pat. Vienzo - nevertejo knistis ir veziotis atsargini rata bagazineje. Nuo to laiko tik dyzeliai. "Etilas" <nospam@on.net> wrote in message news:lr7dak$727$1@trimpas.omnitel.net... > Gal kas kur matėt kokį straipsnį, su padaryta analize? > Turiu omeny, per kokį ilgesnį eksploatavimą. Tarkim naujas koks tarkim > Polo ar passat naudojamas toj pačioj įmonėj daugmaž tų pačių žmonių > rotuojant benzinas vs dyzelis. > > Tiesiog su draugais vakar tokia diskusija užvirė ir dyzelio evangelistai > savo kalbas kalbėjo, benzinai/dujai - savo. Tai noris kritinio ir > analitinio pažiūrėjimo į šitą klausimą. > > Mano supratimu jei važiuoji daug - imi dyzelį (remonto kaina ir žiemos > komforto nebuvimas (ilgai šyla auto) atsveria sutaupyti pinigai už kurą). > Jei važiuoji mažai - imi benzą. Už benzą moki daug LT, bet komfortas, > mašina pigesnė. > > Kokie jūsų pamastymai tuo klausimu būtų ?