Blogai tau su matematika...pavyzdys audi S6 2.2turbo ir 307 1.6hdi Bendrai ziutint sanaudas benzo/duju vs dyzelio pinigine israiska skaiciai gaunasi labai panasus. Siaip dyzelio eksploatacija brangesne, nes: brangesni ir dazniau keiciami oro/kuro filtrai didesni reikalavimai svariam kurui, ko LT praktiskai neimanona rast lyginant analogiskus variklius brangesnis tepalas ir jo reikia daugiau Turbina/purkstukai/siurbliai kurie mesta sugest,nes reikalavimai ju tikslumui zymiai didesni neis benzo DPF filtrai, kurie turi savu nuansiu (ekologijos poziuriu vistik geris) "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message news:lr7hr0$btc$1@trimpas.omnitel.net... > Cia nera ka daug svarstyti - dujos atsiperka tik visokiems > karbiuratoriniams Passatams. O ten kur reikalinga tiesioginio duju > ipurskimo iranga tai ta iranga neatsipirks niekada. Isimtis - jei pirkti > jau su tokia duju iranga. > Imoneje buvo eksperimentas su ipurskimine duju iranga - po 5 metu > eksploatacijos buhalteriskai suvedus galus paaiskejo kad nededant duju ir > vazinejant benzinu sumoje kainuotu tiek pat. Vienzo - nevertejo knistis ir > veziotis atsargini rata bagazineje. Nuo to laiko tik dyzeliai. > > > > "Etilas" <nospam@on.net> wrote in message > news:lr7dak$727$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal kas kur matлt kokб straipsnб, su padaryta analize? >> Turiu omeny, per kokб ilgesnб eksploatavimа. Tarkim naujas koks tarkim >> Polo ar passat naudojamas toj paиioj бmonлj daugmaю tш paиiш юmoniш >> rotuojant benzinas vs dyzelis. >> >> Tiesiog su draugais vakar tokia diskusija uюvirл ir dyzelio evangelistai >> savo kalbas kalbлjo, benzinai/dujai - savo. Tai noris kritinio ir >> analitinio paюiыrлjimo б рitа klausimа. >> >> Mano supratimu jei vaюiuoji daug - imi dyzelб (remonto kaina ir юiemos >> komforto nebuvimas (ilgai рyla auto) atsveria sutaupyti pinigai uю kurа). >> Jei vaюiuoji maюai - imi benzа. Uю benzа moki daug LT, bet komfortas, >> maрina pigesnл. >> >> Kokie jыsш pamastymai tuo klausimu bыtш ? > >