As kaip pasiskaitau tiek chujnios cia prirasytos, tai pradedu manyti, kad as labai lucky su masinomis. Mazutai filtrose po 18k ir t.t. tepalus keiciu kas 20k. nors kompas raso 30k. LL-04; Kura pilu tik gera... Vienintele problema pas dyzelius tik DPF; kuri irgi sprendziama salinimo ir isprogramavimo budu, beveik uzdyka, nes filtrus superka arba geriau deti nauja ne org kuris laiko min 100k. ir kainuoja nekarve... Jau nekalbant, kad tvarkingai vaziuojant benzas/dujos 300k - lavonas, kai dyzelis 500k+... Sneka dazniausiai tie kurie neturi dyzelio... :) Darenas "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lr8vvr$o95$1@trimpas.omnitel.net... > nieko ble nesuprantu, aš po 100kkm randu švarų filtrą. Gal visgi netyčia > kokį kartą kokioj hujnioj užpylei? Ar su mašina kas nori važinėja, pila > bile ką o Nestėj į savo bakus? > > > On 2014.07.29 23:22, Rimas wrote: >> Nesvarus... po 18 k km is filtro bega tik... praktiskai mazutas >> Kuras tik is neste ir statoil >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:lr8ui8$nm0$1@trimpas.omnitel.net... >>> o kas lietuvoj su kuru negerai? >>> >>> On 2014.07.29 22:53, Rimas wrote: >>>> Blogai tau su matematika...pavyzdys audi S6 2.2turbo ir 307 1.6hdi >>>> Bendrai ziutint sanaudas benzo/duju vs dyzelio pinigine israiska >>>> skaiciai gaunasi labai panasus. >>>> Siaip dyzelio eksploatacija brangesne, nes: >>>> brangesni ir dazniau keiciami oro/kuro filtrai >>>> didesni reikalavimai svariam kurui, ko LT praktiskai neimanona rast >>>> lyginant analogiskus variklius brangesnis tepalas ir jo reikia daugiau >>>> Turbina/purkstukai/siurbliai kurie mesta sugest,nes reikalavimai ju >>>> tikslumui zymiai didesni neis benzo >>>> DPF filtrai, kurie turi savu nuansiu (ekologijos poziuriu vistik geris) >>>> >>>> >>>> "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message >>>> news:lr7hr0$btc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Cia nera ka daug svarstyti - dujos atsiperka tik visokiems >>>>> karbiuratoriniams Passatams. O ten kur reikalinga tiesioginio duju >>>>> ipurskimo iranga tai ta iranga neatsipirks niekada. Isimtis - jei >>>>> pirkti jau su tokia duju iranga. >>>>> Imoneje buvo eksperimentas su ipurskimine duju iranga - po 5 metu >>>>> eksploatacijos buhalteriskai suvedus galus paaiskejo kad nededant duju >>>>> ir vazinejant benzinu sumoje kainuotu tiek pat. Vienzo - nevertejo >>>>> knistis ir veziotis atsargini rata bagazineje. Nuo to laiko tik >>>>> dyzeliai. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Etilas" <nospam@on.net> wrote in message >>>>> news:lr7dak$727$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Gal kas kur mat?t kok? straipsn?, su padaryta analize? >>>>>> Turiu omeny, per kok? ilgesn? eksploatavim?. Tarkim naujas koks >>>>>> tarkim Polo ar passat naudojamas toj pa?ioj ?mon?j daugma? t? pa?i? >>>>>> ?moni? rotuojant benzinas vs dyzelis. >>>>>> >>>>>> Tiesiog su draugais vakar tokia diskusija u?vir? ir dyzelio >>>>>> evangelistai savo kalbas kalb?jo, benzinai/dujai - savo. Tai noris >>>>>> kritinio ir analitinio pa?i?r?jimo ? ?it? klausim?. >>>>>> >>>>>> Mano supratimu jei va?iuoji daug - imi dyzel? (remonto kaina ir >>>>>> ?iemos komforto nebuvimas (ilgai ?yla auto) atsveria sutaupyti >>>>>> pinigai u? kur?). Jei va?iuoji ma?ai - imi benz?. U? benz? moki daug >>>>>> LT, bet komfortas, ma?ina pigesn?. >>>>>> >>>>>> Kokie j?s? pamastymai tuo klausimu b?t? ? >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >