na čia gal per stipriai. Jei įranga kainuoja 2kLt, kuro kaina skiriasi 2x o sąnaudos 20%, tai labai mažai reikia važiuot, kad per penkis metus neatsipirktų :) On 29/07/2014 10:17, Evaldas wrote: > Cia nera ka daug svarstyti - dujos atsiperka tik visokiems karbiuratoriniams > Passatams. O ten kur reikalinga tiesioginio duju ipurskimo iranga tai ta > iranga neatsipirks niekada. Isimtis - jei pirkti jau su tokia duju iranga. > Imoneje buvo eksperimentas su ipurskimine duju iranga - po 5 metu > eksploatacijos buhalteriskai suvedus galus paaiskejo kad nededant duju ir > vazinejant benzinu sumoje kainuotu tiek pat. Vienzo - nevertejo knistis ir > veziotis atsargini rata bagazineje. Nuo to laiko tik dyzeliai. > > > > "Etilas" <nospam@on.net> wrote in message > news:lr7dak$727$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal kas kur matët koká straipsná, su padaryta analize? >> Turiu omeny, per koká ilgesná eksploatavimà. Tarkim naujas koks tarkim >> Polo ar passat naudojamas toj paèioj ámonëj daugmaþ tø paèiø þmoniø >> rotuojant benzinas vs dyzelis. >> >> Tiesiog su draugais vakar tokia diskusija uþvirë ir dyzelio evangelistai >> savo kalbas kalbëjo, benzinai/dujai - savo. Tai noris kritinio ir >> analitinio paþiûrëjimo á ðità klausimà. >> >> Mano supratimu jei vaþiuoji daug - imi dyzelá (remonto kaina ir þiemos >> komforto nebuvimas (ilgai ðyla auto) atsveria sutaupyti pinigai uþ kurà). >> Jei vaþiuoji maþai - imi benzà. Uþ benzà moki daug LT, bet komfortas, >> maðina pigesnë. >> >> Kokie jûsø pamastymai tuo klausimu bûtø ? > >