On 2014.07.29 09:00, Etilas wrote: > Gal kas kur matėt kokį straipsnį, su padaryta analize? > Turiu omeny, per kokį ilgesnį eksploatavimą. Tarkim naujas koks tarkim Polo ar > passat naudojamas toj pačioj įmonėj daugmaž tų pačių žmonių rotuojant benzinas > vs dyzelis. > > Tiesiog su draugais vakar tokia diskusija užvirė ir dyzelio evangelistai savo > kalbas kalbėjo, benzinai/dujai - savo. Tai noris kritinio ir analitinio > pažiūrėjimo į šitą klausimą. > > Mano supratimu jei važiuoji daug - imi dyzelį (remonto kaina ir žiemos komforto > nebuvimas (ilgai šyla auto) atsveria sutaupyti pinigai už kurą). Jei važiuoji > mažai - imi benzą. Už benzą moki daug LT, bet komfortas, mašina pigesnė. > > Kokie jūsų pamastymai tuo klausimu būtų ? Dujų sunaudoja maždaug 30% daugiau nei benzino. Jei variklis sugeba išnaudoti aukštesnį dujų oktaninį skaičių- sunaudos 10% daugiau. Jei vertinti labai apytiksliai, tai važinėjant dujomis išlaidos kurui panašios į dyzelino. Asmeniškai man buvo problemų su purkštukais- leisdavo 3 minutes kai šaltas persijungdavo į dujas. Susirasti kur smirdi teko pačiam. 2 iš 4 purkštukų pakeitė pagal garantiją, už kitus 2 sumokėjau 320Lt. Šiaip lyginant su 10 metų senumo ir bbz kiek kilometru nuvažiavusia originalia VW benzino sistema dujų sistemos iš BRC patikimumas prastas. Kad dėjau dujas nesigailiu. Ar dėčiau į naujesnę mašiną nežinau. Daug rizikos, kad pradegs vožtuvai ir kitokia fignia su varikliu nutiks. Po variklio remonto liks koks keletas tūkstančių pliuso po trijų metų. Nesu įsitikinęs, kad verta vargintis dėl tiek.