dizelis gi traktorius, patikimumas pirmoje vietoje. Ir padidejusios kuro sanaudos vistiek mazesnes negu padidejusios benzo sanaudos. O kai siuolaikiniai dyzeliai turi sildytuvus, tai ir 'ilgai syla' neproblema jau On 2014.07.29 09:43, Dainiushas wrote: > kita vertus, dyzeliui toks režimas irgi "į sveikatą". > > > On 29/07/2014 09:21, Vytenis P. wrote: >>> Gal kas kur matėt kokį straipsnį, su padaryta analize? >>> Turiu omeny, per kokį ilgesnį eksploatavimą. Tarkim naujas koks tarkim >>> Polo ar passat naudojamas toj pačioj įmonėj daugmaž tų pačių žmonių >>> rotuojant benzinas vs dyzelis. >>> >>> Tiesiog su draugais vakar tokia diskusija užvirė ir dyzelio >>> evangelistai savo kalbas kalbėjo, benzinai/dujai - savo. Tai noris >>> kritinio ir analitinio pažiūrėjimo į šitą klausimą. >>> >>> Mano supratimu jei važiuoji daug - imi dyzelį (remonto kaina ir žiemos >>> komforto nebuvimas (ilgai šyla auto) atsveria sutaupyti pinigai už >>> kurą). Jei važiuoji mažai - imi benzą. Už benzą moki daug LT, bet >>> komfortas, mašina pigesnė. >>> >>> Kokie jūsų pamastymai tuo klausimu būtų ? >> Kad nepaminėjai prioritetinių faktorių analizei - pigumas ar >> patogumas. Man >> dujos net nesvarstytinos, kai važinėju trumpais atstumais daugiausiai po >> miestą >