nezinau ka jie ten deda ar ko neprideda, ar masina "mokosi" ta kura duozuot... nors ne - vokiskas ir svediskas dyzeliai dar sauniau vaziuoja ir dar maziau ima.... -- T "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lraf9o$b3t$1@trimpas.omnitel.net... > bet tai ant kiek žmogaus galva paslaptingas organas..... :) > > > On 30/07/2014 12:51, tranzoo wrote: >> su statoilu nelyginau, bet su nestes palyginus, tai sudas totalus. >> jausmas toks, kad pilnas ekipazas ir dar priekaba prikabinta. >> >> -- >> T >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:lra1p4$12j$1@trimpas.omnitel.net... >>> o kuo lukoile dyzelis kitoks ne statoile? >>> >>> On 30/07/2014 08:53, YZF wrote: >>>> Jeigu pilsi dyzeli tik statoile, visa laika, ir ne studentisku budu, >>>> tai >>>> jokiu problemu nebus nei su purkstukais nei su siurbliu >>>> >>>> On 2014.07.29 23:22, Dainiushas wrote: >>>>> kažkaip nesigirdi su jais bėdų, ypač brangių >>>>> >>>>> On 2014.07.29 15:51, budulis vulgaris wrote: >>>>>> 2014-07-29 14:55, AMB rašė: >>>>>>> akumas tikrai netaspats tiek talpa tiek starto srove. Purkstukai >>>>>>> naujose >>>>>>> masinose kainuoja tukstanciais litu , dar ir pririsami >>>>>>> programiskai su >>>>>>> kompu. Siurbliai irgi stukom litu. >>>>>> >>>>>> O benzininiuose purkštukus ir siurblius už dyką dalina? >>>>>> >>>>> >>> >> >