On 10/28/2014 02:15 PM, Dainiushas wrote: > LNG saugykla, supista? Nunu :). > > O šiaip tai jaučiu galima pradėt nuo to, kad laivas - tipinis gaminys, > paėmė brėžinius ir padarė kelintą ar kelioliktą. Skirtingai nuo > "kažkokios supistos", kuriai reikia surast vietą ir padaryt infrastruktūrą. nu tu daug domejaisi, tai apsviesk - pasaulyje tikrai visi saugyklas statosi ant vandens? nera "tipiniu" saugyklu ant zemes projektu, breziniu, gamintoju ir konsultuotoju? kazkaip itariu net iki korejos nereiktu bludyt ieskot - pas kaimynus europoj kurnors rastum. > > On 28/10/2014 14:11, CodeC wrote: >> ne nu tai jo, laivas uoste jau zjb, saugykla ant kranto jau pizdests. >> savaime suprantama, jeigu reikia sukurti tokius istatymus, kad tik sitas >> vienas variantas praeitu, tai ir buvo padaryta, net neabejoju. >> reikejo greitai - nu i nx :))))) tai kas trugde ja jau pries N metu >> pasistatyt? laiva pastatyt ir saugykla ant kranto gal biski kiti mastai? >> tikrai per pora metu neimanoma kazkokios supistos duju saugyklos >> pastatyt? :) ar per pigiai gaunasi ir niekam nebeidomu patampa? >> >> On 10/28/2014 02:06 PM, Tomas wrote: >>> On 2014.10.28 13:59, CodeC wrote: >>>> pasirodo tas laivas tik saugykla, o dujas gabens kiti laivai? >>>> kasnors gali logiskai paaiskint, kodel saugykla turi buti laivas? >>> >>> Skubiai reikėjo - paimt beveik gatavą laivą greičiau nei pastatyt >>> saugyklą žemėj. >>> >>>> ant zemes saugyklos padaryt nebuvo galima? >>> >>> Visų pirma reiktų rasti jai vietą - gali būti visai nepaprasta įvertinus >>> aplinkosaugos ir kitus reikalavimus. >> >