Vakar kažkoks pilietis sake, kad tipiniu atveju imamas padrožtas dujovežis ir iš jo padaroma saugykla. Mūsų atveju tai vos ne pirmas istorijoj saugyklos padarymas naujo laivo korpuse "CodeC" wrote in message news:m2o1kq$2u1$1@trimpas.omnitel.net... On 10/28/2014 02:15 PM, Dainiushas wrote: > LNG saugykla, supista? Nunu :). > > O šiaip tai jaučiu galima pradėt nuo to, kad laivas - tipinis gaminys, > paėmė brėžinius ir padarė kelintą ar kelioliktą. Skirtingai nuo > "kažkokios supistos", kuriai reikia surast vietą ir padaryt > infrastruktūrą. nu tu daug domejaisi, tai apsviesk - pasaulyje tikrai visi saugyklas statosi ant vandens? nera "tipiniu" saugyklu ant zemes projektu, breziniu, gamintoju ir konsultuotoju? kazkaip itariu net iki korejos nereiktu bludyt ieskot - pas kaimynus europoj kurnors rastum. > > On 28/10/2014 14:11, CodeC wrote: >> ne nu tai jo, laivas uoste jau zjb, saugykla ant kranto jau pizdests. >> savaime suprantama, jeigu reikia sukurti tokius istatymus, kad tik sitas >> vienas variantas praeitu, tai ir buvo padaryta, net neabejoju. >> reikejo greitai - nu i nx :))))) tai kas trugde ja jau pries N metu >> pasistatyt? laiva pastatyt ir saugykla ant kranto gal biski kiti mastai? >> tikrai per pora metu neimanoma kazkokios supistos duju saugyklos >> pastatyt? :) ar per pigiai gaunasi ir niekam nebeidomu patampa? >> >> On 10/28/2014 02:06 PM, Tomas wrote: >>> On 2014.10.28 13:59, CodeC wrote: >>>> pasirodo tas laivas tik saugykla, o dujas gabens kiti laivai? >>>> kasnors gali logiskai paaiskint, kodel saugykla turi buti laivas? >>> >>> Skubiai reikėjo - paimt beveik gatavą laivą greičiau nei pastatyt >>> saugyklą žemėj. >>> >>>> ant zemes saugyklos padaryt nebuvo galima? >>> >>> Visų pirma reiktų rasti jai vietą - gali būti visai nepaprasta įvertinus >>> aplinkosaugos ir kitus reikalavimus. >> >