jei ridos nekosminės, tai IMHO visi normalūs, o aktualių metų jau su commonrail'u buvo. tik man atrodo ir tiems tepalo siurblių ašelės nusisukinėja, reikia keičiant diržus ir tą pakeist :). 1.8tfsi irgi tikriausiai nieko būtų, ten tik su grandinėm niuansų buvo. On 23/01/2015 11:36, bzik wrote: > pasatui trūksta stiliuko :) atmestas daug nežiūrėjus. Bet gal teks > persvarstyt. Koks variklis mažiau rizikingas? > > "Dainiushas" wrote in message news:m9t3c9$nj2$1@trimpas.omnitel.net... > > nu bet pasatas tai variantas kaip tik. Abejoju, ar jo sėdynės blogesnės > nei Avensio, gal tiesiog reguliavimo niuansai? > > On 23/01/2015 11:09, bzik wrote: >> Kol kas nelabai sėkmingos paieškos tinkamo (spalva, šildomos dėdynės ir >> t.t. :) Avensis III. >> Kokie dar variantai sumoje iki €8500 ir metuose nuo 2009, iš bėdos 2008? >> Poreikiai: >> - Važinės moteriškė. >> - Universalas ar kitaip talpi auto (2 šunys ir daug daiktų važinėjant į >> sodybą). Corolla universalas kartais pritrūksta vietos. >> - 80% užmiestis. >> - Būtų gerai, kad nulipus nuo asfalto, nereiktų susirinkt plastikų, kai >> rudeniop grybai lenda (grybavimo manija :). >> - Apie 16kkm/m. Taupus benzinas negasdina. >> - Nuo manęs - paprasta ir pigi priežiūra. >> >> Dabar nori Avensis. Sako gražu ir gan patogu. Į grybavimą ir pigią >> priežiūrą sunkiai įsipaišo. Visokie d-cat pasitikėjimo nekelia. >> Outlander? >> Insignia dar žemesnė ir pagal gabaritus laivas. >> VW gaminiai atkrenta dėl dizaino ir nepatogių sėdynių. >> Audi, BMW į kainą ir metus nesipaišo + žemi. >> Subaru (važinėta metus su legacy) visiems laikams prakeikė dėl sėdynių. >> Fordas, peugeot ir visi kiti - ne lygis. >> Qashqai, CR-V, RAV-4 mažoka vietos ir kainos išpūstos. >> >