hm, net nebežinau kaip čia pratęst.. :) "Zhegonskas" wrote in message news:ma7fpt$tgm$1@trimpas.omnitel.net... tai dar dziaukis, kad vaziavai su c, o ne su s klase. ten labai shudinos galines sedynes, jautresniam stuburui pyzdakas iki pirmos bulanzherijos nedavaziavus. On 2015-01-27 09:22, AurimasB wrote: > nu aš tikiu kad vokietijos keliai lius tas MB C (nekreipiant demesio i > baisias plasmases) bet man užteko šiaulių gatvėm pavažinėt, tai po jo > 406 pezas kaip kita klasė atrodė :) > > "Zhegonskas" wrote in message news:ma7dtu$rr3$1@trimpas.omnitel.net... > > buvau savaitei issinuomaves, kai tik atsirado, suvazinejau is hamburgo i > amsteri, atgal, mieste pasimaliau dar. plasmasiu kokybe ten viskas ok, > vaziuoja miksciausiai is segmento (lyginant su trojke/ IS/ A4). > > ziurek, yra autorinku ekspertai, kurie skirsto masinas i segmentus ir > kazkaip niekas kaip tiesioginiu konkurentu ju neivardina, taip kad > vienas tavo pabaladojimas i panele nekazka ten keicia. > > vienintelis variantas rinktis c5/c6 manau yra arba biudzetas toks, kad > reikia "daug masinos uz mazai" arba vairuot masinos nesinori, o tiesiog > plaukt kaip ant bangu - nu tai tada reikia imt su ta "vafline" pakaba > > > On 2015-01-27 09:09, AurimasB wrote: >> kurioj vietoj? :) tikrai esi MB C klasej ~2009 laidos buvęs, pabarbenk >> krumpliu į panelę, labai juokingai skamba :D >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:ma7dg8$rcj$1@trimpas.omnitel.net... >> >> gerai trolini, kaip signalizacija :) >> >> On 2015-01-27 09:06, AurimasB wrote: >>> nu jo ypač japonai.. >>> >>> dėl vokiškų, na tam pačiam C5 konkurentas MB C klasės, iš lauko nieko >>> toks, vidui visiškai graudus, o važiuoja kaip kartingas. man net atrodo >>> kad senesni MB C kokybiskesni ir komfortiškesni buvo. >> >