Tema: Re: Resume
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-01-26 08:54:33
tai tada ir visokio Zafira'os turėtų būt OK

On 26/01/2015 08:47, bzik wrote:
> Reguliuot moka, tiesiog jos nesireguliuoja taip, kaip norisi. Pvz.
> sėdimosios dalies kampas. Kuo užpakalis giliau nuvažiuoja, tuo maniškės
> išvaržai blogiau. Reikia horizontalesnės taburetės
>
> Šeštadienį atliktas šiknos dėjimo testas į daugybę variantų be jokių
> išankstinių kriterijų.
> Laimėtoju tapo tai, kas anksčiau vien gamintojo pavadinimu buvo
> atmetamas - Suzuki.
> Grand vitara.
> Atsisėdo, susireguliavo ir pasakė, kad tai jai patogiausias ir visom
> prasmėm ergonomiškiausias variantas. Antroj vietoj Outlander.
> Paskaičius forumus apsistota ties vitara - mažiau patogumo, bet mažiau
> pretenzingas ir drąsiai į laukus važiuojantis agregatas.
> Metai nepataikė į planus, bagažinės talpa taip pat. Teks naudotis kablio
> privalumais. Ekonomiškumu nedvelkia.
>
>
> "tranzoo"  wrote in message news:m9tm9g$67c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tiesiog reguliuot nemoka. nes avensy - nu tiesiog sedydes ir tiek.
>
>
> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message
> news:m9tkt7$595$1@trimpas.omnitel.net...
>> kiekvienam savo :) Pradžioj ir man buvo keista, kol rimčiau
>> nepažiūrėjau kas vyksta.
>> Žmogus siauras ir nelabai didelis. Jei man sėdynės kraštų
>> apgaubimai/išsikišimai beveik neturi įtakos, nes alkūnėmis natūraliai
>> apeinu iš išorės, tai čia įsmingama į kėdę ir kraštai užspaudžia
>> alkūnes viduje. Sėdint pavarų svirtis gaunasi kiek arčiau kūno centro,
>> nei dideliam ilgų kojų savininkui. Tokiu atveju perjunginėjant
>> pavaras, visą laiką alkūnė baksnoja į kėdės kraštą. Kuo kėdės kraštai
>> aukštesni/kėdė gilesnė, tuo blogiau.
>>
>> Pasatas netyrinėtas. Pats važinėju su jetta, kartais octavia. Šių
>> sėdynės išbrokuotos, kaip netinkamos naudojimui.
>> Avensio kėdė gerokai plokšesnė, todėl minėtų bėdų nėra. Geros ceed'e.
>>
>