tai tada ir visokio Zafira'os turėtų būt OK On 26/01/2015 08:47, bzik wrote: > Reguliuot moka, tiesiog jos nesireguliuoja taip, kaip norisi. Pvz. > sėdimosios dalies kampas. Kuo užpakalis giliau nuvažiuoja, tuo maniškės > išvaržai blogiau. Reikia horizontalesnės taburetės > > Šeštadienį atliktas šiknos dėjimo testas į daugybę variantų be jokių > išankstinių kriterijų. > Laimėtoju tapo tai, kas anksčiau vien gamintojo pavadinimu buvo > atmetamas - Suzuki. > Grand vitara. > Atsisėdo, susireguliavo ir pasakė, kad tai jai patogiausias ir visom > prasmėm ergonomiškiausias variantas. Antroj vietoj Outlander. > Paskaičius forumus apsistota ties vitara - mažiau patogumo, bet mažiau > pretenzingas ir drąsiai į laukus važiuojantis agregatas. > Metai nepataikė į planus, bagažinės talpa taip pat. Teks naudotis kablio > privalumais. Ekonomiškumu nedvelkia. > > > "tranzoo" wrote in message news:m9tm9g$67c$1@trimpas.omnitel.net... > > tiesiog reguliuot nemoka. nes avensy - nu tiesiog sedydes ir tiek. > > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:m9tkt7$595$1@trimpas.omnitel.net... >> kiekvienam savo :) Pradžioj ir man buvo keista, kol rimčiau >> nepažiūrėjau kas vyksta. >> Žmogus siauras ir nelabai didelis. Jei man sėdynės kraštų >> apgaubimai/išsikišimai beveik neturi įtakos, nes alkūnėmis natūraliai >> apeinu iš išorės, tai čia įsmingama į kėdę ir kraštai užspaudžia >> alkūnes viduje. Sėdint pavarų svirtis gaunasi kiek arčiau kūno centro, >> nei dideliam ilgų kojų savininkui. Tokiu atveju perjunginėjant >> pavaras, visą laiką alkūnė baksnoja į kėdės kraštą. Kuo kėdės kraštai >> aukštesni/kėdė gilesnė, tuo blogiau. >> >> Pasatas netyrinėtas. Pats važinėju su jetta, kartais octavia. Šių >> sėdynės išbrokuotos, kaip netinkamos naudojimui. >> Avensio kėdė gerokai plokšesnė, todėl minėtų bėdų nėra. Geros ceed'e. >> >