Tema: Resume
Autorius: bzik
Data: 2015-01-26 08:47:56
Reguliuot moka, tiesiog jos nesireguliuoja taip, kaip norisi. Pvz. 
sėdimosios dalies kampas. Kuo užpakalis giliau nuvažiuoja, tuo maniškės 
išvaržai blogiau. Reikia horizontalesnės taburetės

Šeštadienį atliktas šiknos dėjimo testas į daugybę variantų be jokių 
išankstinių kriterijų.
Laimėtoju tapo tai, kas anksčiau vien gamintojo pavadinimu buvo atmetamas - 
Suzuki.
Grand vitara.
Atsisėdo, susireguliavo ir pasakė, kad tai jai patogiausias ir visom prasmėm 
ergonomiškiausias variantas. Antroj vietoj Outlander.
Paskaičius forumus apsistota ties vitara - mažiau patogumo, bet mažiau 
pretenzingas ir drąsiai į laukus važiuojantis agregatas.
Metai nepataikė į planus, bagažinės talpa taip pat. Teks naudotis kablio 
privalumais. Ekonomiškumu nedvelkia.


"tranzoo"  wrote in message news:m9tm9g$67c$1@trimpas.omnitel.net...

tiesiog reguliuot nemoka. nes avensy - nu tiesiog sedydes ir tiek.


"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message
news:m9tkt7$595$1@trimpas.omnitel.net...
> kiekvienam savo :) Pradžioj ir man buvo keista, kol rimčiau nepažiūrėjau 
> kas vyksta.
> Žmogus siauras ir nelabai didelis. Jei man sėdynės kraštų 
> apgaubimai/išsikišimai beveik neturi įtakos, nes alkūnėmis natūraliai 
> apeinu iš išorės, tai čia įsmingama į kėdę ir kraštai užspaudžia alkūnes 
> viduje. Sėdint pavarų svirtis gaunasi kiek arčiau kūno centro, nei 
> dideliam ilgų kojų savininkui. Tokiu atveju perjunginėjant pavaras, visą 
> laiką alkūnė baksnoja į kėdės kraštą. Kuo kėdės kraštai aukštesni/kėdė 
> gilesnė, tuo blogiau.
>
> Pasatas netyrinėtas. Pats važinėju su jetta, kartais octavia. Šių sėdynės 
> išbrokuotos, kaip netinkamos naudojimui.
> Avensio kėdė gerokai plokšesnė, todėl minėtų bėdų nėra. Geros ceed'e.
>