Reguliuot moka, tiesiog jos nesireguliuoja taip, kaip norisi. Pvz. sėdimosios dalies kampas. Kuo užpakalis giliau nuvažiuoja, tuo maniškės išvaržai blogiau. Reikia horizontalesnės taburetės Šeštadienį atliktas šiknos dėjimo testas į daugybę variantų be jokių išankstinių kriterijų. Laimėtoju tapo tai, kas anksčiau vien gamintojo pavadinimu buvo atmetamas - Suzuki. Grand vitara. Atsisėdo, susireguliavo ir pasakė, kad tai jai patogiausias ir visom prasmėm ergonomiškiausias variantas. Antroj vietoj Outlander. Paskaičius forumus apsistota ties vitara - mažiau patogumo, bet mažiau pretenzingas ir drąsiai į laukus važiuojantis agregatas. Metai nepataikė į planus, bagažinės talpa taip pat. Teks naudotis kablio privalumais. Ekonomiškumu nedvelkia. "tranzoo" wrote in message news:m9tm9g$67c$1@trimpas.omnitel.net... tiesiog reguliuot nemoka. nes avensy - nu tiesiog sedydes ir tiek. "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:m9tkt7$595$1@trimpas.omnitel.net... > kiekvienam savo :) Pradžioj ir man buvo keista, kol rimčiau nepažiūrėjau > kas vyksta. > Žmogus siauras ir nelabai didelis. Jei man sėdynės kraštų > apgaubimai/išsikišimai beveik neturi įtakos, nes alkūnėmis natūraliai > apeinu iš išorės, tai čia įsmingama į kėdę ir kraštai užspaudžia alkūnes > viduje. Sėdint pavarų svirtis gaunasi kiek arčiau kūno centro, nei > dideliam ilgų kojų savininkui. Tokiu atveju perjunginėjant pavaras, visą > laiką alkūnė baksnoja į kėdės kraštą. Kuo kėdės kraštai aukštesni/kėdė > gilesnė, tuo blogiau. > > Pasatas netyrinėtas. Pats važinėju su jetta, kartais octavia. Šių sėdynės > išbrokuotos, kaip netinkamos naudojimui. > Avensio kėdė gerokai plokšesnė, todėl minėtų bėdų nėra. Geros ceed'e. >