buvau savaitei issinuomaves, kai tik atsirado, suvazinejau is hamburgo i amsteri, atgal, mieste pasimaliau dar. plasmasiu kokybe ten viskas ok, vaziuoja miksciausiai is segmento (lyginant su trojke/ IS/ A4). ziurek, yra autorinku ekspertai, kurie skirsto masinas i segmentus ir kazkaip niekas kaip tiesioginiu konkurentu ju neivardina, taip kad vienas tavo pabaladojimas i panele nekazka ten keicia. vienintelis variantas rinktis c5/c6 manau yra arba biudzetas toks, kad reikia "daug masinos uz mazai" arba vairuot masinos nesinori, o tiesiog plaukt kaip ant bangu - nu tai tada reikia imt su ta "vafline" pakaba On 2015-01-27 09:09, AurimasB wrote: > kurioj vietoj? :) tikrai esi MB C klasej ~2009 laidos buvęs, pabarbenk > krumpliu į panelę, labai juokingai skamba :D > > "Zhegonskas" wrote in message news:ma7dg8$rcj$1@trimpas.omnitel.net... > > gerai trolini, kaip signalizacija :) > > On 2015-01-27 09:06, AurimasB wrote: >> nu jo ypač japonai.. >> >> dėl vokiškų, na tam pačiam C5 konkurentas MB C klasės, iš lauko nieko >> toks, vidui visiškai graudus, o važiuoja kaip kartingas. man net atrodo >> kad senesni MB C kokybiskesni ir komfortiškesni buvo. >