On 21/09/15 17:47, Invertuota panda wrote: > On Mon, 21 Sep 2015 15:43:13 +0200, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> > wrote: >> tai ten daug kas galėjo atsitikt, abejoju, kad taip jau niekas >> nežinojo ar nesusiprotėjo. Juolab, tai pati tojota gamina dyzelius ir >> puikiai žino kaip ten kas (ne)gaunasi :). Svarbu tinkamai išlaukt! :D > > Visi viską žinojo. Diskusijos nėra naujos ir trunka jau 100 metų. > Iki šiol viskas sukosi maždaug tokiu ratu: "ekologai" žliumbia kaip > viskas blogai. Gamintojai rodo fakus ir klausia "ko norit iš mūsų? Visos > normos įvykdytos, va sertifikatai, norit testuokit dar kartą.". Ir vėl > iš pradžių. Pakeliui kurpiamos naujos normos kurias bus sunkiau apeit, > bet tai dešimtmečio uždavinys. > > Naujiena šitoj istorijoj yra ta, kad jankiai šį kartą pasakė "px mum tos > taisyklės, mes jus išdulkinsim už jų dvasios nesilaikymą". kazkaip cia supaprastintai labai skamba. zinant kokios kubaturos automobilius gamina US... nors velgi CA reikalavimai kiti negu visoje US, jeigu teisingai pamenu. o jeigu pagalvojus kiek is viso lengvuju dyzeliu pasiuloj US, turbut nedaug palyginus. Anyway jie marketino ta dalyka kaip "clean diesel", cia ju pagrindine klaida. Kiek zinau US nebeparduodama 1.6 tdi, cia irgi turetu kazka reiksti...