Ir dar neatsakytas klausimas: Kaip dėl EU?? Nes čia viso to tikrai reikės imtis Amerikoje eksploatuojamiems automobiliams ir visas šuršalas vyksta ten. "Salas" wrote in message news:mu33n8$sat$1@trimpas.omnitel.net... http://auto.lrytas.lt/technika/koks-remontas-laukia-dyzeliniu-volkswagen-ir-kiek-tai-kainuos.htm „The Truth About Cars“ specialistas Bozi Tatarevičius sudarė preliminarų sąrašą detalių, kurių reikėtų tvarkingai perdaryti JAV rinkai skirtą „Passat TDI“: – Radiatoriaus ventiliatorius: 360 dolerių (322 eurai), – Papildomo apdorojimo degalų bakas: 534 doleriai (478 eurai), – Dozavimo vožtuvas: 240 dolerių (215 eurų), – Kietųjų dalelių filtras: 105 doleriai (94 eurai), – Temperatūros daviklis: 171 doleriai (153 eurai), – Išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas: 401 doleriai (359 eurai), – Katalizatorius: 688 doleriai (616 eurai). Iš viso: 2,500 dolerių (2,2 tūkst. eurų). On 2015.09.25 12:15, Salas wrote: > Tai jau buvo straipsnis kaskur, paskaiciavo kiek kainuos perdarymas ir > isvardino ka reikes keisti. > DPF, radiatorius, papildomus kuro bakus ir t.t. > > > On 2015.09.25 11:55, bat0nas wrote: >> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kas-laukia-volkswagen-vairuojanciu-lietuviu.d?id=69101830 >> >> >> >> Neskaičiau visos istorijos, tačiau... apie kokį programinės įrangos >> pataisymą eina kalba? >> Tarkime per tech apžiūrą rodydavo mažesnius kenksmingų medžiagų kiekius. >> Pakeis programinę įrangą taip, kad rodytų realius kiekius? Bet juk tie >> realūs kiekiai (ką įrodė mokslininkai realiais testais, dėl ko ir kilo >> skandalas) - viršija normas. >> >> Tai kur mes dėsime tuos VW su viršijančiomis normomis? >> >> Paaiškinkite :D >> >> >> (gal reikia suskubti parduoti ;) ) >