Tema: Re: ups...
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-09-28 10:11:43
tai apskritai, problema kur? AdBlue baigdavosi anksčiau laiko? Taupė jį? 
Ar studentai sugedusias mašinas testavo?

On 9/28/2015 8:53 AM, bat0nas wrote:
> Šiandien per ŽR visą problemtatiką kiek kitaip aiškino žurnalistas.
>
> Neužsiminė, kad per mažai AdBlue yra purškiama į išmetimo sistemą. Ten
> labai specifiškai paminėjo, kad tas talpas su skysčiu paslėpė
> vartotojams neprieinamose vietose. Ir pasibaigusį skystį papildydavo VW
> techninių apžiūrių metu.
>
> O kaip žinia, naujuose passat, touareg - vartotojai patys gali įsipilti
> AdBlue (passat dešiniame šone bagažinėje, touareg po atsarginiu ratu).
>
>
>
>
>
>
>
> "Invertuota panda"  wrote in message
> news:mu5hts$m2u$2@trimpas.omnitel.net...
>
> On Fri, 25 Sep 2015 11:55:18 +0300, bat0nas wrote:
>
>> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kas-laukia-volkswagen-
> vairuojanciu-lietuviu.d?id=69101830
>>
>> Neskaičiau visos istorijos, tačiau... apie kokį programinės įrangos
>> pataisymą eina kalba?
>> Tarkime per tech apžiūrą rodydavo mažesnius kenksmingų medžiagų kiekius.
>> Pakeis programinę įrangą taip, kad rodytų realius kiekius? Bet juk tie
>> realūs kiekiai (ką įrodė mokslininkai realiais testais, dėl ko ir kilo
>> skandalas) - viršija normas.
>
> Jei tiket tuo ka raso murzilkos, tai pascato problema yra tame, kad
> realiam gyvenime i katuli purskia pernelyg mazai myzalu.
>
> Tipo teste purske kiek reikia ir viskas buvo okei, o realiam gyvenime
> sugalvojo pataupyt, kad vairuotojam nereiketu tiek daznai uzpylinet.
> Taigi remontas netrodo labai sudetingas, tereikia pareguliuot purskimo
> algoritma ir tiek.
>
> Jei taip, tai pasekmes bus tik tokios, kad vietoj kas 20tkm teks
> uzpylinet myzalus kas 10tkm ar pan. Arba VW teks visiem imontuot
> didesnius bakus.
>
> Pas jetta katulis kitoks, jis ten kaupia NOx ir juos po to isdegina. T.y.
> tektu dazniau regeneruot katuli kas matyt kainuos papildomo kuro.
>