tai apskritai, problema kur? AdBlue baigdavosi anksčiau laiko? Taupė jį? Ar studentai sugedusias mašinas testavo? On 9/28/2015 8:53 AM, bat0nas wrote: > Šiandien per ŽR visą problemtatiką kiek kitaip aiškino žurnalistas. > > Neužsiminė, kad per mažai AdBlue yra purškiama į išmetimo sistemą. Ten > labai specifiškai paminėjo, kad tas talpas su skysčiu paslėpė > vartotojams neprieinamose vietose. Ir pasibaigusį skystį papildydavo VW > techninių apžiūrių metu. > > O kaip žinia, naujuose passat, touareg - vartotojai patys gali įsipilti > AdBlue (passat dešiniame šone bagažinėje, touareg po atsarginiu ratu). > > > > > > > > "Invertuota panda" wrote in message > news:mu5hts$m2u$2@trimpas.omnitel.net... > > On Fri, 25 Sep 2015 11:55:18 +0300, bat0nas wrote: > >> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kas-laukia-volkswagen- > vairuojanciu-lietuviu.d?id=69101830 >> >> Neskaičiau visos istorijos, tačiau... apie kokį programinės įrangos >> pataisymą eina kalba? >> Tarkime per tech apžiūrą rodydavo mažesnius kenksmingų medžiagų kiekius. >> Pakeis programinę įrangą taip, kad rodytų realius kiekius? Bet juk tie >> realūs kiekiai (ką įrodė mokslininkai realiais testais, dėl ko ir kilo >> skandalas) - viršija normas. > > Jei tiket tuo ka raso murzilkos, tai pascato problema yra tame, kad > realiam gyvenime i katuli purskia pernelyg mazai myzalu. > > Tipo teste purske kiek reikia ir viskas buvo okei, o realiam gyvenime > sugalvojo pataupyt, kad vairuotojam nereiketu tiek daznai uzpylinet. > Taigi remontas netrodo labai sudetingas, tereikia pareguliuot purskimo > algoritma ir tiek. > > Jei taip, tai pasekmes bus tik tokios, kad vietoj kas 20tkm teks > uzpylinet myzalus kas 10tkm ar pan. Arba VW teks visiem imontuot > didesnius bakus. > > Pas jetta katulis kitoks, jis ten kaupia NOx ir juos po to isdegina. T.y. > tektu dazniau regeneruot katuli kas matyt kainuos papildomo kuro. >