Tema: Re: ups...
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-09-26 10:36:28
On Fri, 25 Sep 2015 11:55:18 +0300, bat0nas wrote:

> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kas-laukia-volkswagen-
vairuojanciu-lietuviu.d?id=69101830
> 
> Neskaičiau visos istorijos, tačiau... apie kokį programinės įrangos
> pataisymą eina kalba?
> Tarkime per tech apžiūrą rodydavo mažesnius kenksmingų medžiagų kiekius.
> Pakeis programinę įrangą taip, kad rodytų realius kiekius? Bet juk tie
> realūs kiekiai (ką įrodė mokslininkai realiais testais, dėl ko ir kilo
> skandalas) - viršija normas.

Jei tiket tuo ka raso murzilkos, tai pascato problema yra tame, kad 
realiam gyvenime i katuli purskia pernelyg mazai myzalu.

Tipo teste purske kiek reikia ir viskas buvo okei, o realiam gyvenime 
sugalvojo pataupyt, kad vairuotojam nereiketu tiek daznai uzpylinet. 
Taigi remontas netrodo labai sudetingas, tereikia pareguliuot purskimo 
algoritma ir tiek.

Jei taip, tai pasekmes bus tik tokios, kad vietoj kas 20tkm teks 
uzpylinet myzalus kas 10tkm ar pan. Arba VW teks visiem imontuot 
didesnius bakus.

Pas jetta katulis kitoks, jis ten kaupia NOx ir juos po to isdegina. T.y. 
tektu dazniau regeneruot katuli kas matyt kainuos papildomo kuro.

-- 
kthxbai.