Na vokiečiai tikrai neleis smarkiai dusinti savo autopramonės. Dėl vaizdo pamals šūdo, o paskui pakoreguos ES taršos normas, kad tiktų folksvagenui ir vėl viskas bus gerai. 2015-09-25 13:55, bat0nas rašė: > Ir dar neatsakytas klausimas: Kaip dėl EU?? > > Nes čia viso to tikrai reikės imtis Amerikoje eksploatuojamiems > automobiliams ir visas šuršalas vyksta ten. > > > > > > > > "Salas" wrote in message news:mu33n8$sat$1@trimpas.omnitel.net... > > http://auto.lrytas.lt/technika/koks-remontas-laukia-dyzeliniu-volkswagen-ir-kiek-tai-kainuos.htm > > > „The Truth About Cars“ specialistas Bozi Tatarevičius sudarė preliminarų > sąrašą detalių, kurių reikėtų tvarkingai perdaryti JAV rinkai skirtą > „Passat TDI“: > > – Radiatoriaus ventiliatorius: 360 dolerių (322 eurai), > > – Papildomo apdorojimo degalų bakas: 534 doleriai (478 eurai), > > – Dozavimo vožtuvas: 240 dolerių (215 eurų), > > – Kietųjų dalelių filtras: 105 doleriai (94 eurai), > > – Temperatūros daviklis: 171 doleriai (153 eurai), > > – Išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas: 401 doleriai (359 eurai), > > – Katalizatorius: 688 doleriai (616 eurai). > > Iš viso: 2,500 dolerių (2,2 tūkst. eurų). > > > > > > On 2015.09.25 12:15, Salas wrote: >> Tai jau buvo straipsnis kaskur, paskaiciavo kiek kainuos perdarymas ir >> isvardino ka reikes keisti. >> DPF, radiatorius, papildomus kuro bakus ir t.t. >> >> >> On 2015.09.25 11:55, bat0nas wrote: >>> http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kas-laukia-volkswagen-vairuojanciu-lietuviu.d?id=69101830 >>> >>> >>> >>> >>> Neskaičiau visos istorijos, tačiau... apie kokį programinės įrangos >>> pataisymą eina kalba? >>> Tarkime per tech apžiūrą rodydavo mažesnius kenksmingų medžiagų kiekius. >>> Pakeis programinę įrangą taip, kad rodytų realius kiekius? Bet juk tie >>> realūs kiekiai (ką įrodė mokslininkai realiais testais, dėl ko ir kilo >>> skandalas) - viršija normas. >>> >>> Tai kur mes dėsime tuos VW su viršijančiomis normomis? >>> >>> Paaiškinkite :D >>> >>> >>> (gal reikia suskubti parduoti ;) ) >> >