Šiandien per ŽR visą problemtatiką kiek kitaip aiškino žurnalistas. Neužsiminė, kad per mažai AdBlue yra purškiama į išmetimo sistemą. Ten labai specifiškai paminėjo, kad tas talpas su skysčiu paslėpė vartotojams neprieinamose vietose. Ir pasibaigusį skystį papildydavo VW techninių apžiūrių metu. O kaip žinia, naujuose passat, touareg - vartotojai patys gali įsipilti AdBlue (passat dešiniame šone bagažinėje, touareg po atsarginiu ratu). "Invertuota panda" wrote in message news:mu5hts$m2u$2@trimpas.omnitel.net... On Fri, 25 Sep 2015 11:55:18 +0300, bat0nas wrote: > http://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/kas-laukia-volkswagen- vairuojanciu-lietuviu.d?id=69101830 > > Neskaičiau visos istorijos, tačiau... apie kokį programinės įrangos > pataisymą eina kalba? > Tarkime per tech apžiūrą rodydavo mažesnius kenksmingų medžiagų kiekius. > Pakeis programinę įrangą taip, kad rodytų realius kiekius? Bet juk tie > realūs kiekiai (ką įrodė mokslininkai realiais testais, dėl ko ir kilo > skandalas) - viršija normas. Jei tiket tuo ka raso murzilkos, tai pascato problema yra tame, kad realiam gyvenime i katuli purskia pernelyg mazai myzalu. Tipo teste purske kiek reikia ir viskas buvo okei, o realiam gyvenime sugalvojo pataupyt, kad vairuotojam nereiketu tiek daznai uzpylinet. Taigi remontas netrodo labai sudetingas, tereikia pareguliuot purskimo algoritma ir tiek. Jei taip, tai pasekmes bus tik tokios, kad vietoj kas 20tkm teks uzpylinet myzalus kas 10tkm ar pan. Arba VW teks visiem imontuot didesnius bakus. Pas jetta katulis kitoks, jis ten kaupia NOx ir juos po to isdegina. T.y. tektu dazniau regeneruot katuli kas matyt kainuos papildomo kuro. -- kthxbai.