mes gal skirtingai suprantam, kas yra istorija. as abejoju, kad yra gamintoju, kurie turi tokia duombaze, kaip kiekvienas apsilankymas pas dealer'I del lempuciu ar tepalu/kaladeliu keitimo. realiai aftersales privalo fiksuoti I bendras duomazes tokius dalykus, kurie itakoja pan baltic/europine/pasauline etc garantija, nes tai kainuoja nesveikus pinigus gamintojams, visa kita - neprioritetas ir is esmes dealerio ir pacio kliento pasirupinimo case'as, todel istraukimas tokios super istorijos yra labiau sekmes reikalas, nei taisykle. kas liecia lexusa, tai beje gerai mato ne tik oficialai, bet ir toyota. Beje, konkreciai tokvila visai padoriai (kitu fone) atlieka priespirkimine patikra, naudojausi kelis kartus, lexusui taip pat, visada daugmaz ok, o visokiu uzsleptu sudu (sulankstytos sparnuotes, ventiliatoriaus uzimo ant aukstesniu apsuku, grybaujancios klimos, nefunkcionuojanciu davikliu ir tttt) neranda niekas, pradedant nuo kia ir baigiant bemsu. "Tomas" wrote in message news:mtuogv$5cv$1@trimpas.omnitel.net... lialia nesiaipsau, nebent mol'niam kazkas pasikeite. man 3 aktualus atvejai buvo siais metais, paskutinis pora menesiu. kampanijas tipo mato, o del istorijos atsakymas buvo - neturim bendros duombazes. Ta pati sake ir Vilnius, ir Kaunas, ta pati sake ir praeitais, ir uzpraeitais metais. Jei masina vietine, buvus pas juos - prasom, viska susake. "Dede_Pranas" parašė naujienų news:mtuni3$51e$1@trimpas.omnitel.net... lexusas mato visas kampanijas ir garantinius aptarnavimus europiniu automobiliu, paskutinis atvejis - maziau, nei pries savaite, taip, kad ne nado lialia:) "Tomas" wrote in message news:mtuc6p$iq$1@trimpas.omnitel.net... arba rida didele, arba buvo dauzytas, arba nuciulpta demuske, 15% cia ne fantastika. Fantastika apie utilizavima sakyciau. 1 raktas ir knygos nebuvimas nepanaceja, buna pasitaiko, o pas Mersa tokiu metu apskritai popierines knygos neegzistuoja. is vokiecio perkama todel, kad nenori perekupas apsisviest, gali lipt ant galvos, bet cia siaip maziausia problema. nera cia ko panikuot, pasiimk VIN, uzvaziuok/pasiskambink atstovui(jei Lexus, nematys, tie lochai aiskina, kad neturi bendros duombazes, o gal tiesiog tingi), istrauks istorija ir ziurek. Jei ten viskas norma, ziuret skardas, stovi etc "Baterijas" parašė naujienų news:mtubmi$vv0$1@trimpas.omnitel.net... Taip, bet su DE numeriais. "Tomas" parašė naujienų news:mtubgi$vr9$1@trimpas.omnitel.net... Cia jau i LT parveztas auto? "Baterijas" parašė naujienų news:mtu9au$uin$1@trimpas.omnitel.net... Aš pratęs auto pirki "lietuviškas". Pažiūriu pats, pervedu pinigus ir važinėju laimingas. Dabar, deja, aplinkybės verčia bendrauti su perekupais ir dairytis į atvežtinius auto, o tame patirties neturiu. Konkretus variantas iš DE ~15% pigesnis nei mobile.de. Pardavėjas sako, kad tai demonstracinis auto (2013m), gavo pigiau, nes turi "tašką". Neva DE salonai demo automobilius turi utilizuoti, bet parduoda į šoną kaip negarantinius. DE pase savininkas yra įmonė. Perkama būtų "iš vokiečio". Paaiškinimo kodėl nėra serviso knygelės ir tik vienas raktas negavau. Atstovybėje tikrinti neprieštarauja. Gal auto turgaus liūtai gali paprotint mane, kokia tikimybė, kad šitame pasakojime tiesos yra? Verta kažką toliau galvot, vežt patikrinimui, ar pamiršt?