Mano belgiskos Skodos istorijoje irgi visokie lempuciu, valytuvu keitimai. -- booraz On 2015.09.23 15:29, Tomas wrote: > siaip jau nera ko protingais zodziais postringaut apie tai, ko nezinai ;) > > va pvz. semakas, kuri as i savo feisbuko perekupu sazines skyreli > isidejes. Seniausiai negarantinis, eile irasu, paskutinis uzpraeitais > metais, uzvaziavo valytuvus pasikeist. Ir visa tai Italijoj!!! > cia vienas is eiles dyleriu ir pavyzdziu, prispausdintu popieriu galiu > kruva parodyt. > > "Dede_Pranas" parašė naujienų news:mtuplp$5p3$1@trimpas.omnitel.net... > > mes gal skirtingai suprantam, kas yra istorija. > as abejoju, kad yra gamintoju, kurie turi tokia duombaze, kaip kiekvienas > apsilankymas pas dealer'I del lempuciu ar tepalu/kaladeliu keitimo. > realiai aftersales privalo fiksuoti I bendras duomazes tokius dalykus, > kurie > itakoja pan baltic/europine/pasauline etc garantija, nes tai kainuoja > nesveikus pinigus gamintojams, visa kita - neprioritetas ir is esmes > dealerio ir pacio kliento pasirupinimo case'as, todel istraukimas tokios > super istorijos yra labiau sekmes reikalas, nei taisykle. > kas liecia lexusa, tai beje gerai mato ne tik oficialai, bet ir toyota. > Beje, konkreciai tokvila visai padoriai (kitu fone) atlieka priespirkimine > patikra, naudojausi kelis kartus, lexusui taip pat, visada daugmaz ok, o > visokiu uzsleptu sudu (sulankstytos sparnuotes, ventiliatoriaus uzimo ant > aukstesniu apsuku, grybaujancios klimos, nefunkcionuojanciu davikliu ir > tttt) neranda niekas, pradedant nuo kia ir baigiant bemsu. > > > "Tomas" wrote in message news:mtuogv$5cv$1@trimpas.omnitel.net... > > lialia nesiaipsau, nebent mol'niam kazkas pasikeite. man 3 aktualus atvejai > buvo siais metais, paskutinis pora menesiu. kampanijas tipo mato, o del > istorijos atsakymas buvo - neturim bendros duombazes. Ta pati sake ir > Vilnius, ir Kaunas, ta pati sake ir praeitais, ir uzpraeitais metais. Jei > masina vietine, buvus pas juos - prasom, viska susake. > > > "Dede_Pranas" parašė naujienų news:mtuni3$51e$1@trimpas.omnitel.net... > > lexusas mato visas kampanijas ir garantinius aptarnavimus europiniu > automobiliu, paskutinis atvejis - maziau, nei pries savaite, taip, kad ne > nado lialia:) > > > "Tomas" wrote in message news:mtuc6p$iq$1@trimpas.omnitel.net... > > arba rida didele, arba buvo dauzytas, arba nuciulpta demuske, 15% cia ne > fantastika. Fantastika apie utilizavima sakyciau. > 1 raktas ir knygos nebuvimas nepanaceja, buna pasitaiko, o pas Mersa tokiu > metu apskritai popierines knygos neegzistuoja. > is vokiecio perkama todel, kad nenori perekupas apsisviest, gali lipt ant > galvos, bet cia siaip maziausia problema. > nera cia ko panikuot, pasiimk VIN, uzvaziuok/pasiskambink atstovui(jei > Lexus, nematys, tie lochai aiskina, kad neturi bendros duombazes, o gal > tiesiog tingi), istrauks istorija ir ziurek. Jei ten viskas norma, ziuret > skardas, stovi etc > > > "Baterijas" parašė naujienų news:mtubmi$vv0$1@trimpas.omnitel.net... > > Taip, bet su DE numeriais. > > "Tomas" parašė naujienų news:mtubgi$vr9$1@trimpas.omnitel.net... > > Cia jau i LT parveztas auto? > > "Baterijas" parašė naujienų news:mtu9au$uin$1@trimpas.omnitel.net... > > Aš pratęs auto pirki "lietuviškas". Pažiūriu pats, pervedu pinigus ir > važinėju laimingas. Dabar, deja, aplinkybės verčia bendrauti su perekupais > ir dairytis į atvežtinius auto, o tame patirties neturiu. > Konkretus variantas iš DE ~15% pigesnis nei mobile.de. Pardavėjas sako, kad > tai demonstracinis auto (2013m), gavo pigiau, nes turi "tašką". Neva DE > salonai demo automobilius turi utilizuoti, bet parduoda į šoną kaip > negarantinius. DE pase savininkas yra įmonė. Perkama būtų "iš vokiečio". > Paaiškinimo kodėl nėra serviso knygelės ir tik vienas raktas negavau. > Atstovybėje tikrinti neprieštarauja. > Gal auto turgaus liūtai gali paprotint mane, kokia tikimybė, kad šitame > pasakojime tiesos yra? Verta kažką toliau galvot, vežt patikrinimui, ar > pamiršt?