Na EGR'as siunčia karštas dujas atgal iš kiemo pusės. Forumai sako, kad mano turbina užsilenks jei pasiūsiu dujų su suodžiais atgal į turbiną. Todėl logiška, kad išprogramavus DPF teks ir EGR atjungti bent jau dėl šios rizikos. Kaip realiai yra xz. Arba nerandu arba nesuprantu. Dilema štai kur. Jei kelsiu galią jie siūlys išimti DPF. Bet EGR yra patogumo ir ekonomijos pridedantis elementas. Koks tas idealus variantas xz :/ Įtarimus sustiprino, kad REVO neturi mano varikliui programų net Stage 1. Tam Euro5 varikliui turi, o maniškiam ne. Žinoma radau pas kitus maniškiui, bet Revo suneramino kažkaip. Ignas brought next idea : > egr'a isprogramuoja, kai jis sugenda, o ne del dpf. bent jau pas mane dpf'as > uz egr'o ir egr'o darbui jo buvimas ar nebuvimas, imho, neitakoja... > > > "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message > news:n0dmfv$aua$1@trimpas.omnitel.net... >> Labs, >> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. Pirmas >> klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur tarp kelnių ir >> gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L V6 ir taip daug vietos >> užima. >> >> Antras klausimas - "DPF delete" reiškia jo išpjovimą, vamBzdžio įstatymą ir >> kompo apgavimą? >> >> Trečias klausimas dėl EGR'o "išprogramavimo". Suprantu, kad to reikia tik >> dėl to, kad atjungus (iškastravus) DPF neitų brūdas į pasiurbimą. Forumuose >> gąsdina būtent mano Euro6 variklio turbinos mirtimi jei to brūdo paduodi. >> Ar EGR išprogramuojamas tik dėl to ar jis keliant galią kažkaip neigiamai >> įtakoja? Juk vis tiek jis veikia tik prie šalto variklio, o tuo metu >> redlainu gi nevažiuoja niekas. >> >> Ačiū kas į temą ;)