Rimtai tik 400Nm? Na ten kažkeliais virš 400, bet asmė panaši. Einu skaityt, ačiū. YZF formulated the question : > Cia ir bus priezastis del galios apribojimo. Ne 'Euro6' kaltas o ta deze > > > On 2015.10.25 03:15, Dainiushas wrote: >> pas tave gi multitronic'as, pagal popierius jo riba 400Nm. daiktas tas >> tikrai ne prie patvariųjų, o tu dar nori iš jo tyčiotis? tikriausiai gi >> pastebėjai, kad 180kW yra kvatro ir su normalia dėže.... >> >> >> On 10/24/2015 11:03 PM, Deivis wrote: >>> Kol kas nesprendžiu problemos, bet atspėjai. Noriu prasizonduoti pros ir >>> cons. Zyzelį turėjau kartą apie pusmetį kol nepavogė, tai tik mokausi >>> dar. >>> Pas mane "nuskriaustas" galios prasme variantas Euro6 su 204PS, kai tuo >>> tarpu quattro eina su Euro5 245PS. Torkas irgi skiriasi atitinkamai. >>> >>> >>> Dainiushas explained on 10/24/2015 : >>>> kažkur aukščiau jis. >>>> >>>> Visa kita tai, nelabai aišku kokią tu ten problemą turi, čipuot nori? >>>> >>>> On 2015.10.23 19:15, Deivis wrote: >>>>> Labs, >>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o. >>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur tarp >>>>> kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L V6 ir >>>>> taip daug vietos užima.