Tema: Re: A5 DPF ir EGR
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-10-25 09:17:10
Rimtai tik 400Nm? Na ten kažkeliais virš 400, bet asmė panaši. Einu 
skaityt, ačiū.


YZF formulated the question :
> Cia ir bus priezastis del galios apribojimo. Ne 'Euro6' kaltas o ta deze
>
>
> On 2015.10.25 03:15, Dainiushas wrote:
>> pas tave gi multitronic'as, pagal popierius jo riba 400Nm. daiktas tas
>> tikrai ne prie patvariųjų, o tu dar nori iš jo tyčiotis? tikriausiai gi
>> pastebėjai, kad 180kW yra kvatro ir su normalia dėže....
>>
>>
>> On 10/24/2015 11:03 PM, Deivis wrote:
>>> Kol kas nesprendžiu problemos, bet atspėjai. Noriu prasizonduoti pros ir
>>> cons. Zyzelį turėjau kartą apie pusmetį kol nepavogė, tai tik mokausi
>>> dar.
>>> Pas mane "nuskriaustas" galios prasme variantas Euro6 su 204PS, kai tuo
>>> tarpu quattro eina su Euro5 245PS. Torkas irgi skiriasi atitinkamai.
>>>
>>>
>>> Dainiushas explained on 10/24/2015 :
>>>> kažkur aukščiau jis.
>>>>
>>>> Visa kita tai, nelabai aišku kokią tu ten problemą turi, čipuot nori?
>>>>
>>>> On 2015.10.23 19:15, Deivis wrote:
>>>>> Labs,
>>>>> šiandien įlindau po dugnu ir neradau matymo zonoje iki gofros DPF'o.
>>>>> Pirmas klausimas - ar jis pas mane toks mažiukas, kad telpa kažkur tarp
>>>>> kelnių ir gofros? Suprantu, kad jam karščio reikia, bet ten 3L V6 ir
>>>>> taip daug vietos užima.